Forumvänner, 300-entusiaster och samtliga däremellan!
Jag har som tidigare nämnt i den gamla tråden för avsikt att upprätta och distribuera en kalender innehållandes fina bilder på våra bilar.
Jag kommer använda någon av de tjänster som finns därute, vilken det blir beror på pris, redigeringsmöjligheter samt intresse härifrån.
Priserna varierar, men som exempel vekar 1 st kalender gå på cirka 200-250kr, men om man beställer runt 10 st kostar dem cirka 120-150 kr.
Med det sagt så kollar vi av intresset först, dvs intresse är inte bindande.
Jag kommer lista intresserade här och uppdatera aktuellt pris per kalender.
Intresserade - @Palp
- @Mefistofeles (Betalat, kalender skickad)
- @Alexander Lundgren (Betalat, kalender skickad)
- @Stormen - 1st reserverad
- @FREJ (Betalat, kalender skickad)
- @ERMR - 1st reserverad
- @Kvist90_ (Betalat, kalender skickad)
- @Bergvik (Betalat, kalender skickad))
- @Kullke (Betalat, kalender skickad)
- @T08R (Betalat, kalender skickad)
Spontanbokningar av extrakalendrar
- @Josef (facebook) (Betalat, kalender skickad)
- @EmptySvante (Betalat, kalender skickad)
- @Falkhammer96 (Betalat, kalender skickad)
Sätter en deadline på intresse till den 1:a oktober 2020
Vet du redan nu att du ska vara med, har en perfekt bild på din bil så kan du skicka den till:
JesperJohansson821[SnabelA]gmail.com
alternativt PM:a mig din mailadress så får du en länk till en upprättad dropbox.
Vi behöver minst 12 fina bilder på våra 300:or för att ro hem detta!
Edit 26/10: Kalendern är nu BESTÄLLD. Priset kommer att landa på 115 kr/st och eventuellt överskott kommer att gå till domänavgiften för kommande år!
(Jag har dvs beställt några extra exemplar, och blir samtliga sålda blir det några kronor över, som går tillbaka direkt till forumet!)
Edit 1/11: Kalendern finns nu redo för utskick till er intresserade! Ni som har föranmält intresse kan betala via swish till 073-064 16 72, Ange namn och adress, antingen via swish eller via ett kompletterande sms.
Försök få med ett användarnamn också, så kan jag bocka av mot förbokningarna
Pris 115kr/st
Edit 4/11 postade precis den första kalendern, med postnords priser för i år hamnar portot på 44kr 
dvs 4st frimärken? Har ni möjlighet att avvara några kronor för portot vore det guld. Men inget jag kommer kräva såhär i efterhand.

Väl mött!