Författare Ämne: Gulbrandsen Racing's Prosjekt *Nedlagt*  (läst 87525 gånger)

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #40 skrivet: augusti 05, 2006, 10:35:24 »
Ser bra ut! Vad skall du ha för intercooler?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #41 skrivet: augusti 05, 2006, 14:18:41 »
Skal kjøpe meg en ordentlig cooler med en gang, koste på litt når jeg først skal kjøpe.

Tenkt på denne http://bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=XRIC&vg=&vgpath=

Men det er en ting i "annonsen" som jeg ikke finner tilfredsstillende..

Citera
Om du sammenlikner dette med en Intercooler fra f.eks. Greddy eller HKS (som vi også selger) vil du se at den er litt mere grovhugget og at det er litt mere materiale mellom cellene.
Dette gjør intercooleren litt tyngre å drive, men på en "gatebil" vil du ikke merke noen markant forskjell

Hva betyr dette?! At det er større mellomrom mellom cellene?
« Senast ändrad: augusti 05, 2006, 14:20:44 av Gulbrandsen_Racing »
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #42 skrivet: augusti 05, 2006, 20:57:11 »
Det måste ju betyda att det är färre celler och då blir färre vägar för luften att komma igenom på så att det går tyngre/blir mer motstånd, men med en Volvo 740 turbo kan det nog inte störa så mycket!?
Skillnad om man kör supra med singelturbo och 1000hk kanske? (bara ett exempel)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #43 skrivet: augusti 05, 2006, 21:56:29 »
Ikke verst dette altså!!
Var ikke rent liten den sprekken :P Da skylder jeg deg vel noen kr eller en skikkelig tjeneste....

Men fått tak på no nummer til karen som skulle ordne sinterlamell eller? Ellers bestiller jeg en customlaga for 1800+moms....

Hva gjør du med den lille intercooleren du har?

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #44 skrivet: augusti 06, 2006, 00:52:03 »
ikke fått tak i noe nummer, dessverre :( Får liksom aldri noe svar av folka..

Tror den alu-cooleren er bra nok, helt sikkert bedre enn orginal 740 eller saab 9000 turbo IC.. Tror jeg går for den.

Den lille cooleren og oljekjøleren har jeg levert tilbake, var så liten cooler pluss at det var en sprekk i plastikken på den.. og oljekjøleren var også altfor liten..

Neste måned en gang er turboen i og "up and running" tenker jeg.
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #45 skrivet: augusti 06, 2006, 09:33:13 »
Neste måned en gang er turboen i og "up and running" tenker jeg.

Bra, så du hinner gasa lite innan snön faller  ;)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #46 skrivet: augusti 06, 2006, 13:20:55 »
Den lille cooleren og oljekjøleren har jeg levert tilbake, var så liten cooler pluss at det var en sprekk i plastikken på den..

Okay. lurte siden jeg er litt pengelens og trenger ny IC :P

Performance

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #47 skrivet: augusti 06, 2006, 14:20:36 »
Det ser bra ut det där, men borde du inte vrida lagerhuset på turbon? Fast det kanske du har gjort redan, tänk på att försöka ha olja-in och olja-ut ur turbon så nära lodlinjen som möjligt.
Ring och fråga BS bildelar om den där intercoolern har invändiga kylflänsar innan du beställer den, när du ändå köper en IC för runt 2000kr tycker jag att du ska se till att få en sen eftersom den kyler bättre.
Förare TEAM EGON RACING

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #48 skrivet: augusti 06, 2006, 15:14:20 »
Skrivet av: Frej
Citera
Bra, så du hinner gasa lite innan snön faller;)

Ja, håper jeg hinner det! :)

Skrivet av: Haak
Citera

Okay. lurte siden jeg er litt pengelens og trenger ny IC :P

Har du ikke orginal 940 cooler da??

Skrivet av: Performance
Citera

Det ser bra ut det där, men borde du inte vrida lagerhuset på turbon? Fast det kanske du har gjort redan, tänk på att försöka ha olja-in och olja-ut ur turbon så nära lodlinjen som möjligt.
Ring och fråga BS bildelar om den där intercoolern har invändiga kylflänsar innan du beställer den, när du ändå köper en IC för runt 2000kr tycker jag att du ska se till att få en sen eftersom den kyler bättre.

Ja, jeg må sende mail eller ringe de. 2000 kroner er litt penger, hvis den ikke fungerer veldig bra.. Vil jo helst ha ett best mulig "driv" eller "flow" i intercooleren..

Skal snu hele huset, så jeg får olje in og ut loddrett.. Også tror jeg at utblåset på turboen må peke nedover, ellers kommer trykkrøret over panseret.. :P
« Senast ändrad: augusti 06, 2006, 15:16:47 av Gulbrandsen_Racing »
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #49 skrivet: augusti 06, 2006, 15:43:07 »
Skrivet av: Haak
Citera

Okay. lurte siden jeg er litt pengelens og trenger ny IC :P

Har du ikke orginal 940 cooler da??


Den er altfor høy desverre. Må ha ny IC eller kappe i bilen....
« Senast ändrad: augusti 06, 2006, 15:43:21 av Haak »

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #50 skrivet: augusti 06, 2006, 15:46:20 »
kappe bort litt rost da.. :P

Men kappe i frontplata er vel ikke noe stress?
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #51 skrivet: augusti 06, 2006, 19:39:26 »
Hm. Sitter og tenker på bensintilførsel.

Noen som har noen tips til meg? justerbar bensintrykksregulator, andre dyser?
Hvor mange bar/hvor lenge holder orginale bensinpumpen? annen bil jeg kan ta pumpe fra?

Eller prøve med 2 kallstartsspridere i trykkrøret, som spruter mer bensin når turboen lader f.eks 0.4 bar?
Får vel sånne "trykkontakter"..

Lønner det seg og investere i en lambda-mätare, slik at jeg ser om motoren får nok, ikke for lite og ikke for mye bensin?
« Senast ändrad: augusti 06, 2006, 19:46:05 av Gulbrandsen_Racing »
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #52 skrivet: augusti 06, 2006, 19:49:08 »
Ring och fråga BS bildelar om den där intercoolern har invändiga kylflänsar innan du beställer den, när du ändå köper en IC för runt 2000kr tycker jag att du ska se till att få en sen eftersom den kyler bättre.

Hva vil det si, invendige kjøleflenser? hva er forskjellen, og hvilke andre alternativer har man?

Trodde det bare fantes 2 typer IC'er jeg, vannkjølt og luftkjølt..
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Performance

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #53 skrivet: augusti 06, 2006, 20:05:20 »
Skrivet av: Haak
Citera

Okay. lurte siden jeg er litt pengelens og trenger ny IC :P

Har du ikke orginal 940 cooler da??


Den er altfor høy desverre. Må ha ny IC eller kappe i bilen....

Det är ju bara att kapa ner IC'n, jag har för mig att jag kapade min 2 eller 3 rader och då satt den som en smäck.  :D
Förare TEAM EGON RACING

Performance

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #54 skrivet: augusti 06, 2006, 20:07:39 »
Ring och fråga BS bildelar om den där intercoolern har invändiga kylflänsar innan du beställer den, när du ändå köper en IC för runt 2000kr tycker jag att du ska se till att få en sen eftersom den kyler bättre.

Hva vil det si, invendige kjøleflenser? hva er forskjellen, og hvilke andre alternativer har man?

Trodde det bare fantes 2 typer IC'er jeg, vannkjølt og luftkjølt..

Med invändiga kylflänsar ökar du ytan i intercoolern som är värmeavledande, du får alltså kallare insugsluft. Ofta har IC till standardbilar bara ett hål som luften passerar genom, men på "race-intercoolers" sitter det kylflänsar i cellerna. Den ser alltså likadan ut på insidan som den gör på utsidan, fast tvärtom... Är lite svårt att förklara  :-[
Förare TEAM EGON RACING

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #55 skrivet: augusti 06, 2006, 22:32:45 »
Tror jeg skjønner, du mener slik at det er aluminium inni flensene, slik at det kjøler ned luften mer.

Blitt litt mer klok idag og ;)
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #56 skrivet: augusti 07, 2006, 18:49:58 »
Fikk svar fra BS Bildeler idag

Citera
Hei Joakim,

Jeg vet ikke om innvendige kjøleflenser.
Grunnen til at vi har skrevet det som står i teksten der er for å vise at
den ikke er like "lettdrevet" som en "grade-A" intercooler. Vi kjøper dem
fra samme fabrikk som de andre, så vil ikke tro det er noen vesentlig
forskjell.

XRIC er forresten utsolgt (igjen) og kommer ikke inn før om ca 4 uker. Den
kan forhåndsbestilles.
XRIC-45 (den litt mindre) har jeg flere igjen av.


Vi i BS Bildeler AS ønsker deg en riktig god dag!
 
Mvh
Ole Johan Bredland
BS Bildeler AS / Re:style
(+47) 41448000
http://www.bsbildeler.no

Så da blir det nok den på 45 cm bredde..
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #57 skrivet: augusti 08, 2006, 00:53:41 »
her er det bildet du ville ha av oljereturen min....


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #58 skrivet: augusti 08, 2006, 19:38:20 »
hmm.. den blir jo vinklet nedover, ville det ikke vært bedre om den var vinklet oppover? slik at olja renner ned.. ?
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #59 skrivet: augusti 09, 2006, 01:21:56 »
hmm.. den blir jo vinklet nedover, ville det ikke vært bedre om den var vinklet oppover? slik at olja renner ned.. ?

Tja...det kan jo være, men bør jo funke uansett etter hva T08R skrev. Var ikke jeg som bestemte åssen den skulle være heller...

Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #60 skrivet: augusti 09, 2006, 11:02:43 »

Så da blir det nok den på 45 cm bredde..

Tror du skal slite for å få plass til noe bredere uansett. Lyktene sitter ca 75 cm fra hverandre, og du må silikobøyer/rør som stikker en del ut også. Så med røra oppover tror jeg mye mer enn 45 cm bredde på selve cellen blir for mye.
Virker også som det er vanskelig å ha dem pekende nedover :-\

KL racing sin med 45 cm bredde på cellen:
63cm över anslutningarna.
Cellpaket: bxhxt 45x30x7,6 cm.

Den blir totalt 63 cm bred og med silikonslanger utapå der har du ikke mye å gå på før du tar i lyktene.....

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #61 skrivet: augusti 09, 2006, 17:42:58 »
snu cooleren, så trenger du ikke å tenke på lyktene??

Kan ha INN på IC'en nede, luft er ikke avhengig av tyngdekraft vet du.. :)
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #62 skrivet: augusti 09, 2006, 17:44:30 »
hmm.. den blir jo vinklet nedover, ville det ikke vært bedre om den var vinklet oppover? slik at olja renner ned.. ?

Tja...det kan jo være, men bør jo funke uansett etter hva T08R skrev. Var ikke jeg som bestemte åssen den skulle være heller...

Jeg har hørt flere har sagt at det ikke er noe trykk ut fra turboen.. vet ikke jeg.. ???
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #63 skrivet: augusti 10, 2006, 01:04:03 »
snu cooleren, så trenger du ikke å tenke på lyktene??

Kan ha INN på IC'en nede, luft er ikke avhengig av tyngdekraft vet du.. :)

Vet, men er en del greier i veien der også :P

Hva skal du med en så stor cooler de som er 45x30x7,6 fra KL racing er oppgitt til å greie 500 hk ;)

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #64 skrivet: augusti 10, 2006, 16:48:55 »
holder kanskje det da ja.. :P
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #65 skrivet: augusti 12, 2006, 15:40:46 »
Ny-sotede baklys! Ble snyggt..



Slitte bakhjul, hmm.. 2. gir tar på gummien, ja.. :P


Nye RACING bakhjul! :D


Jaja.. en liten update iallefall..

og ja, eksosrøret mitt hoppet av midt under bilen (under børninga i går..) , før lyddemper nr 1.. det BRÅKER!

Fikse det i kveld. :)
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #66 skrivet: augusti 13, 2006, 19:23:13 »
Ny-sotede baklys! Ble snyggt..

Ja snyggt!

Flytta ner reg.skylten till undersidan på kofångaren/bumpern så blir den ännu grymmare!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #67 skrivet: augusti 13, 2006, 23:16:23 »
Ny-sotede baklys! Ble snyggt..

Ja snyggt!

Flytta ner reg.skylten till undersidan på kofångaren/bumpern så blir den ännu grymmare!

Skal bytte fangeren etterhvert, tror skiltet må sitte der det sitter..


Har lagt nye planer, nye drømmer om nytt stuk.. Skal begynne å handle deler snart. :)
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #68 skrivet: augusti 14, 2006, 23:51:16 »
Fikk 15" felger idag i bursdagspresent. De blir brukt litt fremover, skal selge 17"erne, og kjøpe enda feitere 15"..

Blir nok vinterfelger, regner jeg med.
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #69 skrivet: augusti 16, 2006, 10:22:21 »
Fikk 15" felger idag i bursdagspresent. De blir brukt litt fremover, skal selge 17"erne, og kjøpe enda feitere 15"..

Blir nok vinterfelger, regner jeg med.

Grattis! Bursdag=?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #70 skrivet: augusti 16, 2006, 12:59:50 »
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #71 skrivet: augusti 16, 2006, 20:43:50 »
Bursdag = Fødelsesdag.. Fyller år.. Ble 19 !! :P

Tøffe felger på den golfen .. !
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #72 skrivet: augusti 17, 2006, 22:37:38 »
Bursdag = Fødelsesdag.. Fyller år.. Ble 19 !! :P

Tøffe felger på den golfen .. !

Grattis i efterskott då!

Jo det är väl det stuket du vill åt kanske fast med mer rak fälgkant?
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #73 skrivet: augusti 19, 2006, 01:39:27 »
Takk for det! :)

Jeg må ha rettere felgkant, og skikkelig dyp kant.. :D
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Paq

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1138
  • röd=sport
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #74 skrivet: augusti 23, 2006, 21:59:15 »
snygga fälgar dom hade suttit fint på 360in..hur går de me turbo bygget då.. ::)
röda bilar går fortast de är vetenskapligt bevisat...

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #75 skrivet: augusti 23, 2006, 22:30:22 »
Joda, det går fremover. Jeg får lønning på mandag, skal da bestille intercooler, dumpventil, eksos, noen nipler, slanger og annet jeg trenger. Så kanskje jeg får skrudd om 1 uke, og da skal alt være ferdig i bilen.

Oljeretur er ferdig sveiset og.
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #76 skrivet: augusti 27, 2006, 23:14:56 »
Jada, vært på streetmeet i helgen. Ble litt burning, og det likte ikke diffen..

Slik ser den ut idag..
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F


Haak

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 907
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #77 skrivet: augusti 28, 2006, 13:30:40 »
sveis-sveis-sveis-sveis!!!!!!!!!!! ;D

Paq

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1138
  • röd=sport
    • Visa profil
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #78 skrivet: augusti 28, 2006, 18:54:27 »
bara att stoppa i en ny diff eller kanske inhandla en lammeldiff ;D
röda bilar går fortast de är vetenskapligt bevisat...

Gulbrandsen_Racing

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1133
  • Kjører Svensk ingeniørkunst!
    • Visa profil
    • JRRacing
Re:Gulbrandsen Racing's Prosjekt (Oppdatert 05.08.06)
« Svar #79 skrivet: augusti 28, 2006, 21:33:46 »
hvor får jeg lamelldiff? :)

Stoppat inn en ny diff, men må ha en ny en. Den jeg har satt inn nå er veldig slitt. Jeg må ha sperre!

OG IKKE AGA DIFF!!

Våga vägra aga-diffat. (Takk Bekkis 8) )
Min egen hjemmeside: www.jrracing.tk
Volvo 360 GLi '89, B200F
Volvo 240 GL '90, B230F