Författare Ämne: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --bildUpdate 280812--  (läst 1266823 gånger)

jdmcars

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2160 skrivet: maj 08, 2011, 08:53:29 »
jag tycker det verkar som du latar dig mest,och det ligger la inget arbete bakom allt det där,

nä tacka vet jag japanska förädlade skönheter,

ps du har fortfarande inte kört om mig :)



zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2161 skrivet: maj 08, 2011, 11:54:25 »
Haha tjäääänna Mojje!

Mycket möjligt att jag fortfarande ligger bakom på den där bilden... Men vänta du bara.. vänta du ;)

(Mojje e muppen som ska hjälpa mig mappa sprutet och hjälpt mig ta hem alla balla grejjer till haltechet)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2162 skrivet: maj 08, 2011, 12:02:18 »
Ja just det det är han med datsunen  ;D
"don't buy it if you can build it!"

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2163 skrivet: maj 08, 2011, 12:42:24 »
6 cyl datsun är ju bra mycket fränare,  (fukushima edition   :-*    )

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2164 skrivet: maj 08, 2011, 13:28:40 »
Jag vet inte men Filip the nörd stämmer rätt bra  ;D  :-*
Hehe  :D
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

jdmcars

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2165 skrivet: maj 09, 2011, 19:58:22 »
Ja just det det är han med datsunen  ;D

hamen den röde fine

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2166 skrivet: maj 09, 2011, 21:37:44 »
Haha fukoshima editon  ;D
Den är lite galen så de stämmer rätt bra  ;D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2167 skrivet: maj 10, 2011, 19:12:39 »
Lite mer blingbling för den intresserade  :D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2168 skrivet: maj 10, 2011, 19:20:12 »
Jag gillar bling bling  ;D snygga grejor !
"don't buy it if you can build it!"

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2169 skrivet: maj 10, 2011, 19:50:17 »
Kul med nytt!

Men varför har man dubbla pumpar och förfilter eller vad det nu är innan det går in i EN ledning och ETT filter till  ???
Alltså rackar inte ner på dig eller tror du gjort fel, jag fattar bara inte funktionen.. som nån säkert strax förklarar  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2170 skrivet: maj 10, 2011, 21:58:11 »
Kul med nytt!

Men varför har man dubbla pumpar och förfilter eller vad det nu är innan det går in i EN ledning och ETT filter till  ???
Alltså rackar inte ner på dig eller tror du gjort fel, jag fattar bara inte funktionen.. som nån säkert strax förklarar  :P

Det har jag också funderat på men det är väll för att få högt flöde vid höga tryck eller? :) Ser lovande ut de där hoppas man får se bilen live någon gång under sommaren :D
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2171 skrivet: maj 10, 2011, 23:28:50 »
Sugfilterna sitter innan pumparna för att skydda just pumpen från skit. Men Själva tryckfiltret är så pass finmaskigt (för att skydda spridare/motor) att pumparna "inte kan" suga genom ett sådant filter.. så därför har man ett sugfilter för pumpen och ett tryckfilter som filtrerar mer noggrant. =)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2172 skrivet: maj 11, 2011, 06:52:03 »
Och dubbla pumpa för en räcker inte till den effekten man tänkt att ta ut .
"don't buy it if you can build it!"

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2173 skrivet: maj 11, 2011, 18:37:33 »
Tack för klockrena förklaringar!

Om en ensam pump inte räcker till så är det för att få mer flöde (inte högre tryck) som man vill ha två eller en stor pump!?

För om man byter till större spridare istället för att bara höja bränsletrycket så höjer man ju inte trycket nämnvärt vid trimning  ::)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2174 skrivet: maj 12, 2011, 02:49:11 »
Precis.. det är mer liter/min man vill åt  :)

Bränslesystem klart: Check!
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2175 skrivet: maj 12, 2011, 18:44:27 »
Ser bra ut  :)
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2176 skrivet: maj 12, 2011, 19:07:48 »
Ser riktigt bra ut :) är det lagom med 3/8" slang fram finns det nån retur isåfall lika stor? 1/4" ser jag till pumparna invändiga mått på resten av slangarna blir väl större där dom går ihop eller?
Det är i motvind en drake lyfter.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2177 skrivet: maj 13, 2011, 18:23:27 »
thx =)

jag kör 10mm inv. som tryckledning och 8mm inv. som retur =)

Har väl hänt en hel del igen.. men de som syns är väl att ja byggt ny hyd. handbroms. provmonterat stolar och 4p-bälten. Btw så har mina bälten suttit i Dahlbäcks UR-quattro  ;D *Fränt*
så slänger upp lite helhetsbilder.. va ett tag sen =) (ignorera balongdäcken  ;D )

O så har ja vart på phootoshoot me finbilen.. så de får förgylla tråden lite oxå  :D

« Senast ändrad: maj 13, 2011, 18:32:54 av zyklon »
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2178 skrivet: maj 13, 2011, 18:25:04 »
mer..
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2179 skrivet: maj 13, 2011, 18:26:55 »
bmwn..
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2180 skrivet: maj 13, 2011, 21:51:22 »
Fina bilder på Bmw:n är det du som har redigerat dom? En fråga till, varför ingen passagerar stol i 360in? :o Annars ser det riktigt bra ut :D
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

elleshar

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1271
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2181 skrivet: maj 13, 2011, 21:52:45 »
Huven sitter på! Det innebär att du är klar!

Det kommer sitta en pinnstol på passagerarsidan för att spara vikt =)

Grus

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 304
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2182 skrivet: maj 13, 2011, 22:05:54 »

Det kommer sitta en pinnstol på passagerarsidan för att spara vikt =)
Haha jaja det är ju klart vill ju spara så mycke vikt som möjligt :P tänkte inte på det ;D
Överladd ska det va annars är det inge å ha :D

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2183 skrivet: maj 14, 2011, 00:13:16 »
Grym bild på bilen rakt framifrån!

Ballt med dahlbäck-bälten  :D

Och snygga foton på b"ilen" mitt i wägen  ;)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

jdmcars

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2184 skrivet: maj 14, 2011, 08:11:34 »
Tack för klockrena förklaringar!

Om en ensam pump inte räcker till så är det för att få mer flöde (inte högre tryck) som man vill ha två eller en stor pump!?

För om man byter till större spridare istället för att bara höja bränsletrycket så höjer man ju inte trycket nämnvärt vid trimning  ::)

njae inte bara , du vill också kunna ha flöde vid högt tryck, tex en pump som lev 400l/hr vid 3 bar och 150 l/hr vid 5 bar är ju sämre än en pump som lev 300l/hr vid 3 bar och 200 l/hr vid 5 bar, e du med är flödet vix maxladdet som är intressant,
bränsletryck är typ allt, en bra pump med mkt mos som flödar bra vid höga tryck är ju det bästa, 2 pumpar är egentligen en billig nödlösning enl mig, för oftast använder man 2st billiga pumpar till detta ändamål, och blir en pump dålig vid tex max belastning så kan du ju räkna ut vad som händer med dom kolvarna, om man nu inte gör som vi gör på filips bil,vi lägger in en övervakning som jobbar ihop med map sensorn och grundtrycket som utgångläge då kommer sprutet känna av ett givet tryckfel som vi bestämmer säg tex 0.3 bar och kommer då klippa bilen soppan direkt,+ att vi även kommer köra den övervakningen ihop med en övervakning till från bredbandslambdan som kommer få ett värde den inte får gå över i afr vid ett visst laddtryck och tps läge, så dessa 2 saker ihop säkrar upp så mkt som går, sorry för långt inlägg  //M
« Senast ändrad: maj 14, 2011, 12:24:24 av jdmcars »

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2185 skrivet: maj 14, 2011, 14:59:46 »
Kul att ni gillar härket! :D

Det är Mathias Szanto (polare) som Fotat/redigerat.. dock så är dom inte så redigerade. Har har sjuuukt bra kamerautrustning och så hade vi lite tur med himlen och ljussättningen på det stället =)
Och självklart sitter det en likadan stol/bälten på högersidan.. inte hunnit bara ;)

Mja.. är faktiskt inte riktigt klar. håller på o fixar med COP´s o de mina herrar.. kan ja sägar är inte de lättast på en 8v  ;D men snart så!

Lyssna på Mojje.. han "kan" nog de där me tryck  ;D

Hörru btw mojje.. vilken dag i veckan ska vi kolla mappen?
« Senast ändrad: maj 14, 2011, 15:04:52 av zyklon »
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

kullke

  • Betalande Medlem
  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2128
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2186 skrivet: maj 14, 2011, 20:58:17 »
Jag har några dumma frågor.
1.Varför står det E och BF på bakrutan ???
2.Är bilderna tagna på sedanklubbens årsträff ???
3.Varför i H¤%&#"e har du ett toyota emblem på huven ??? det gör ju bilen långsammare ;)
I övrigt ser bilen välbyggd ut, så bra jobbat.
Skål :)

jimpa

  • Gäst
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2187 skrivet: maj 14, 2011, 23:18:03 »
hej, har läst hela din projekttråd o bara njuter:) har du hållt på med sånt här innan eller? bilen blev la riktigt grymm kan jag ana 8) hur fick du oljan till turbon? finns de en anslutning på motorblocket orginal?

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2188 skrivet: maj 15, 2011, 10:07:23 »
Tack för klockrena förklaringar!

Om en ensam pump inte räcker till så är det för att få mer flöde (inte högre tryck) som man vill ha två eller en stor pump!?

För om man byter till större spridare istället för att bara höja bränsletrycket så höjer man ju inte trycket nämnvärt vid trimning  ::)

njae inte bara , du vill också kunna ha flöde vid högt tryck, tex en pump som lev 400l/hr vid 3 bar och 150 l/hr vid 5 bar är ju sämre än en pump som lev 300l/hr vid 3 bar och 200 l/hr vid 5 bar, e du med är flödet vix maxladdet som är intressant,
bränsletryck är typ allt, en bra pump med mkt mos som flödar bra vid höga tryck är ju det bästa, 2 pumpar är egentligen en billig nödlösning enl mig, för oftast använder man 2st billiga pumpar till detta ändamål, och blir en pump dålig vid tex max belastning så kan du ju räkna ut vad som händer med dom kolvarna, om man nu inte gör som vi gör på filips bil,vi lägger in en övervakning som jobbar ihop med map sensorn och grundtrycket som utgångläge då kommer sprutet känna av ett givet tryckfel som vi bestämmer säg tex 0.3 bar och kommer då klippa bilen soppan direkt,+ att vi även kommer köra den övervakningen ihop med en övervakning till från bredbandslambdan som kommer få ett värde den inte får gå över i afr vid ett visst laddtryck och tps läge, så dessa 2 saker ihop säkrar upp så mkt som går, sorry för långt inlägg  //M

Ja givetvis måste ju flödet i grejerna räcka till för effekten man skall ta ut!
Bra att ni har övervakning på tryck och afr!

Tack för ett långt och bra inlägg  ;)

3.Varför i H¤%&#"e har du ett toyota emblem på huven ??? det gör ju bilen långsammare ;)
Ni kanske inte har den toyotareklamen på TV i finland men det är för att kunna besikta  ;D
Alla vet ju att Toyota är bäst i världen, eller hur!  ;D
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2189 skrivet: maj 15, 2011, 21:33:30 »
Kul Jimmy!  :D näe innan jag började trimma den här bilen så hade jag bara hållt på med utställning/styling =) jag har ett "t-kors" vid original oljetrycksledningen.

haha Kullke då.. har du inte sett Toyotas besiktningsreklam?? Mina polare tyckte iaf att den skulle få en ärlig chans att gå igenom besiktningen  ;D
Bokstäverna kommer från senaste banträffen (besiktningen där) Och bilderna har ja bara fotat utanför min verkstad här om dagen =).. men visst det står 3 sedaner i namnet åkeson där oxå ;)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2190 skrivet: maj 18, 2011, 18:00:07 »
Fick bygga ihop några riktigt specialstift för att kunna köra Volvotopp/VAG spolar/etanol/500hk+... men de gick efter mycket diskussion med experter :D

Någon som sett sånna här spolar på en 8v förresten??  ;D
Visar inte hur ja fått ihop allt, för nått ska fasen va lite hemligt  ;D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

elleshar

  • Medlem
  • 300power orakel
  • **
  • Antal inlägg: 1271
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2191 skrivet: maj 18, 2011, 19:01:39 »
Hur mjuka är stiften i år? :) Du vet att du ska ringa mig när det är dags och det är det väl nu snart? :D

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2192 skrivet: maj 18, 2011, 19:34:35 »
Hehe ja du ;) man skulle kunna jämnföra dom med NGK´s 8-9 någonstans =)

Bilen är klar för uppstart.. väntar bara på en viss människa med dator, så man kan starta ;)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Kurre86

  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2438
  • Riktiga bilar har ett lambdamärke i fronten!
    • Visa profil
    • Min hemsida
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2193 skrivet: maj 19, 2011, 07:11:40 »
Inga fler bultar att klarlacka innan uppstart nu alltså?! :P Härligt! Väntar med spänning på provkörningsrapport!
Volvo 340 DLi -87
Volvo 343 DL -76
Volvo 240 GL -88
Skoda Fabia 1,4TDI -06
SAAB 9-5 2.0t Biopower -06
Honda CBX 550 F2 -82

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2194 skrivet: maj 19, 2011, 07:56:10 »
Japp igång med aset nu  :D
"don't buy it if you can build it!"

Mefistofeles

  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2809
  • 3ooPower
    • Visa profil
    • 300power
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 180511--
« Svar #2195 skrivet: maj 19, 2011, 13:32:25 »
Jag har följt tråden och håller nu tummarna att uppstarten går bra!!

Bra jobbat!
Volvo 340 GL -88
Volvo C30 -07
Volvo V70 -04
Honda CB 750 -73
Zundapp Combinette -58
Sandelco 50cc påhängsmotor

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17012
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 180511--
« Svar #2196 skrivet: maj 19, 2011, 22:20:21 »
Efter allt jobb du lagt ned så hoppas jag att den startar lätt och är ett riktigt monster nu!!!  :P
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Ax

  • Medlem
  • Antal inlägg: 166
  • rost är lättare än kolfiber.
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 180511--
« Svar #2197 skrivet: maj 19, 2011, 22:55:27 »
Det här bygget asså :D


jdmcars

  • Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 260411--
« Svar #2198 skrivet: maj 23, 2011, 00:11:50 »
Hehe ja du ;) man skulle kunna jämnföra dom med NGK´s 8-9 någonstans =)

Bilen är klar för uppstart.. väntar bara på en viss människa med dator, så man kan starta ;)

jag hoppas vi kan ordna din bil i veckan nu, jag har bara sååååå mkt att ordna med så jag får panik typ :)

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 500HK++ EtanolTurboBanracing 360... --BildUpdate 180511--
« Svar #2199 skrivet: maj 23, 2011, 18:13:08 »
Som ni ser så är bilen inte startad.. pga en viss slöfock som inte hinner med mig! ;) meckla ihop ditt nu så vi kan starta på onsdag, sneeeeellllaaa  ;D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..