Författare Ämne: garget.org  (läst 3647 gånger)

dreamworld

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 409
    • Visa profil
garget.org
« skrivet: oktober 15, 2008, 12:31:45 »
vilken jävla hittepå sida!  >:(

andra gången ja har försökt lägga ut min 360i där så tar dom bara bort den o lägger som komentar:

Citera
Den här bilen är tagen offline och låst permanent för att den inte uppfyller våra krav.
Bilen kommer inte att låsas upp.
Du kan radera den här bilen, men det är inte tillåtet att lägga upp den igen.
Motivering(ar) för låsningen:

Dåligt skick / Ointressant / Vinterbil osv.
Bilen låstes: 15:e oktober 2008, kl 08:39

VA I HELVETE :o

har faktist inte hittat en mer välbevarad 360i här i skåne innan. Visst vinterbil e de, men den kommer juh köras mer än på vintern...... och enligt folk man träffar ute så e de inte så ointresant me en 360i turbo. Jävla mupp som är admin på garaget...

Anton

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1205
  • Mappar gammal Pc med Volvo :P
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #1 skrivet: oktober 15, 2008, 14:29:13 »
det är lite dålig stil måste jag säjja vissa av oss här har juh dom som brukis och bmw som vinter bil så >:( mycket dålig stil!

den kanske inte kom upp på sidan för den har för små fälgar samt en fet vinge  ::) :P
När jag blir stor vill jag bli som peter :)

dreamworld

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 409
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #2 skrivet: oktober 15, 2008, 14:30:37 »
det är lite dålig stil måste jag säjja vissa av oss här har juh dom som brukis och bmw som vinter bil så >:( mycket dålig stil!

den kanske inte kom upp på sidan för den har för små fälgar samt en fet vinge  ::) :P

bara för de ska ja ut o sätta på 16 tummarna o ta nya bilder :P synd de regnar bara^^

Bekkis

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: garget.org
« Svar #3 skrivet: oktober 15, 2008, 16:10:27 »
ja min cabbe har dom släckt ner ett par ggr tills jag fixade bilden men mina 19" till min v70, då fick den vara kvar  ::)
Bra, bättre, bredast

peter schmidt

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 3108
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #4 skrivet: oktober 15, 2008, 16:35:17 »
Våga vägra garaget.org  8)
"don't buy it if you can build it!"

dreamworld

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 409
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #5 skrivet: oktober 15, 2008, 17:14:39 »
såg precis vad det är för admins som har hand om vilka bilar som ska va online och offline. Den ena är en vw freak. så därför min golf fick va kvar kan man tycka då ::) fast den är juh visserligen lite ombyggd...
sen den andra har själv lagt upp en helt jävla standard bil... man blir så trött :P
va ute o provmonterade mina 16"are. dom passa :D men e ente lika kul då de inte kommer spinna lika mycket som nu då. och drift freak som man e så funkar juh ente de. ;D

_343dl_

  • Medlem
  • Antal inlägg: 176
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #6 skrivet: oktober 15, 2008, 17:52:56 »
jag har alldrig gillat garaget, och vet ej hur dom tänker... bilintresset är ju väldigt annorlunda från person till person, men jag tycker iaf (ursäkta utrycket) budgettrimmade turboruckel är jävligt fränt, en plastbög (wops) skulle inte alls förstå poängen...

synd tycker jag...

MVH Robin.
Ställverket Racing/Fördärvet Customs

loffe

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1583
    • Visa profil
SV: garget.org
« Svar #7 skrivet: oktober 15, 2008, 17:57:02 »
Våga vägra garaget.org  8)

hehe, jag är med för det är alltid kul att gå inte och verka duktig, enda stället man kan vara det. :)