Författare Ämne: C och CE behörighet, någon som tagit det på VV?  (läst 2465 gånger)

dreamworld

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 409
    • Visa profil
C och CE behörighet, någon som tagit det på VV?
« skrivet: mars 16, 2009, 21:53:15 »
Finns det någon lastbilschaffis här på forumet? som isåfall kan svara på vad de kostar med en uppskrivning resp uppkörning på vv? Finns inga prisuppgifter alls någonstans... Ska fortsätta övningsköra med skolans bilar och kör även upp med skolans bil så de blir ingen kostnad för de. Men måste göra de på VV... Så undrar bara om priset på just prov biten. 

Jyllskar

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: C och CE behörighet, någon som tagit det på VV?
« Svar #1 skrivet: mars 18, 2009, 14:04:53 »
borde inte skolan vara informerad om priser ifrån VV? Fråga någon lärare om vad det kostar, annars ring direkt till VV (0771-171819) tror nog att priserna kan variera från år till år..
/Johan

Finns det någon lastbilschaffis här på forumet? som isåfall kan svara på vad de kostar med en uppskrivning resp uppkörning på vv? Finns inga prisuppgifter alls någonstans... Ska fortsätta övningsköra med skolans bilar och kör även upp med skolans bil så de blir ingen kostnad för de. Men måste göra de på VV... Så undrar bara om priset på just prov biten. 
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

waffne

• Medlem
  • Antal inlägg: 127
  • 12
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: mars 19, 2009, 01:39:49 »
jag fick mitt genom skolan så jag betalade 0kr  ;)

dreamworld

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: mars 19, 2009, 17:15:46 »
borde inte skolan vara informerad om priser ifrån VV? Fråga någon lärare om vad det kostar, annars ring direkt till VV (0771-171819) tror nog att priserna kan variera från år till år..
/Johan

Har redan frågat skolan och dom kunde inte svara på de... ska få tag i vv när ja fått ny kod för att kunna boka prov :)

jag fick mitt genom skolan så jag betalade 0kr  ;)

Fick ja med men de tog äckliga länsstyrelsen från mig... så håll hårt i dina kort om du fortfarande går i skolan.

GustavE

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 804
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: mars 19, 2009, 18:20:24 »
1045 kostade det när jag tog för 3 år sen. uppkörningen asså.
teori vet jag inte.

mvh gustav
Lycklig igen i min 360gl sedan

dreamworld

• Mycket aktiv medlem
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: mars 19, 2009, 18:29:10 »
1045 kostade det när jag tog för 3 år sen. uppkörningen asså.
teori vet jag inte.

mvh gustav

Ok tack, teorin vet ja redan för den kostar lika mycke om man ska skriva upp för mc,bil,lastbil eller traktor. Men då vet ja på ett ungefär:)