Författare Ämne: Hatthyllan i sedan  (läst 9660 gånger)

FimpeN

  • Medlem
  • Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 127
    • Visa profil
Hatthyllan i sedan
« skrivet: juni 24, 2009, 22:40:53 »
Skulle vara kul att veta hur ni andra med sedan modelen av 360 fixat in erat ljud där. skulle behöva lite tips på hur jag ska göra för nu sitter mina 6X9or i en skiva som jag har lagt över hålet i hyllan som är där orginalt. Tycker det inte ser så bra ut dessutom tror jag att det  inte är det optimala för ljudet att ha det så.

har set att det finns lådor för 6x9or är det nått att rekommendera?
« Senast ändrad: juni 25, 2009, 00:31:59 av FimpeN »

jeppen

  • Medlem
  • Antal inlägg: 101
    • Visa profil
SV: Hatthyllan i sedan
« Svar #1 skrivet: juni 25, 2009, 11:51:52 »
hej! :) har en coupe, men har en kommentar ang. lådorna till 6x9. det är högtalare som är gjorda för att spela så kallat "open air" dvs att de använder luften i bagageutrymmet, sätter du dem i lådor förlorar du basen, så ja skulle inte köpa lådor till :)

MVH//jesper
att köra en 300:a vintertid  är ganska så jävla skitkul! :D

FimpeN

  • Medlem
  • Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 127
    • Visa profil
SV: Hatthyllan i sedan
« Svar #2 skrivet: juni 25, 2009, 14:07:52 »
hej! :) har en coupe, men har en kommentar ang. lådorna till 6x9. det är högtalare som är gjorda för att spela så kallat "open air" dvs att de använder luften i bagageutrymmet, sätter du dem i lådor förlorar du basen, så ja skulle inte köpa lådor till :)

MVH//jesper

Okej tack för tipset då.  8)

jeppen

  • Medlem
  • Antal inlägg: 101
    • Visa profil
SV: Hatthyllan i sedan
« Svar #3 skrivet: juni 26, 2009, 07:46:24 »
hej! :) har en coupe, men har en kommentar ang. lådorna till 6x9. det är högtalare som är gjorda för att spela så kallat "open air" dvs att de använder luften i bagageutrymmet, sätter du dem i lådor förlorar du basen, så ja skulle inte köpa lådor till :)

MVH//jesper

Okej tack för tipset då.  8)

varsågod  8)
att köra en 300:a vintertid  är ganska så jävla skitkul! :D