ricktig fint svänghjul du köpt dej när planerar du att slänga ner de i bilen väntar me spänning på en provkörnings rapport..själv har man inte råd att köpa så mkt timm så man får nöja sig me att läsa och kolla hur andra gör 
Jag har en B230A som jag ska gå igenom (kolla lager & ringar, vikta stakar & kolvar, konvertera till 360 med delar från en ventilskrotad B200K tex. tråg och oljesticka)
530-toppen skall planas (skulle vilja porta med men har inte pengarna eller kunskapen, lär mig nån!)
På detta bultas förhoppningsvis ett X-traktor & mitt lätta svänghjul med en lämplig tryckplatta och lamell, (har bara skaffat svänghjulet än och tror att originallamellen är bytesfärdig)
Planerar att hinna med detta till våren så att jag kan hänga i den motorn innan sommaren. Hoppas hoppas! Tror inte det blir några problem för frugan börjar jobba efter 1,5 års mammaledighet och hon jobbar kväll och jag dag så det blir många friska timmar i garaget (tillsammans med babyvakten) från och med januari!
Innan detta ska jag hinna med att börja köra etanol igen, fixa lite till med MS, besikta och slita bort KAT + LMM, förhoppingsvis inte behöva rostlaga nåt efter besiktningen även om det förmodligen behövs.
Pust, det blir en rolig vinter även för mig. (jämför mig dock inte med grabbarna grus, peter, hasse mfl som kommer göra storverk innan våren, (V12or, rödblock med turbo och sånt snusk)