Författare Ämne: 300power byggd 360???  (läst 395578 gånger)

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #120 skrivet: oktober 31, 2010, 02:52:06 »
prova ringa den här killen, han har en automat för 500:- dock i Kalmar men han kanske kan skicka den?

http://www.blocket.se/kalmar/Volvo_960_delar_BILLIGT_30330957.htm?ca=5&w=3

en till 500:- kolla dock om det är från vitmotorn :P
http://www.blocket.se/goteborg/Vaxellador_volvo_29877994.htm?ca=5&w=3

Toppen :)
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #121 skrivet: oktober 31, 2010, 02:57:25 »
Kul att det går framåt!
Vilken vinkel har bakvagnen i C5-karossen då?

Och sitter motorn så in i hoppsan långt bak i en C5:a, eller är en sån bil inte så mycket längre än en 360 som man kan tro?

keep up!
[/quote]

Ska åka och mäta på en c5a i veckan, verkar vara nåt lurt :P
Det är i motvind en drake lyfter.

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 300power byggd 360???
« Svar #122 skrivet: oktober 31, 2010, 10:42:32 »
Ska åka och mäta på en c5a i veckan, verkar vara nåt lurt :P

Smart, borde ju räta ut ett och annat frågetecken då hoppas vi!
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #123 skrivet: november 03, 2010, 22:39:16 »
Har hittat en C5 och en C6 på skroten, fick köpa bakänden på C6an om jag ville men vet inte om det är exakt samma infästningar, har försökt mäta fram men det är ju ett fantastiskt väder och ligga ute med tummaträet ;D

Känns ändå lite dyrt 5000pengar för nåt att mäta på och sedan slänga i conteinern >:(

Planen blir att svarva till distanser och montera på plats (på skroten)
och fixera ihop dessa (5st punkter) sedan bygga bakvagnsinfästningen
efter fixturen.

Det kan kanske ses som lite syckoria men jag tror att infästningen är
väldigt viktigt så att vinklar stämmer :)
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #124 skrivet: november 04, 2010, 01:45:25 »
jo det känns väl lite sådär att betala 5000.- för lite skrot som man endå inte har nån nytta utav. så det är väl bättre om du mäter och bygger en fixtur att måtta med :) verkar bredden stämma någotsånär på det tvärgående bladet då?
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #125 skrivet: november 04, 2010, 17:21:26 »
jo det känns väl lite sådär att betala 5000.- för lite skrot som man endå inte har nån nytta utav. så det är väl bättre om du mäter och bygger en fixtur att måtta med :) verkar bredden stämma någotsånär på det tvärgående bladet då?
Nja, vet inte riktigt förrän allt fallit på plats, det ser ju inte jätte ljust ut ;D men vad hade jag räknat med ;D

Med skärmbreddarna är det 50mm till att naven går utanför kanten 8) 1790mm 8)
Går det inte justera in ramen blir med bladfjädern blir det coilovers, skiten ska ihop ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #126 skrivet: november 07, 2010, 22:28:06 »
Uppdaterar med en bild på en fixtur >:( har varit för mycket av den varan
denna veckan, inte så lätt att se vad det är men det är fixturen till dom övre wichbonen,
 ska låna ett par bmw fälgar imorrn, dom ska passa sägs det, 120,7på
corvetten 120på bmw ???
Det är i motvind en drake lyfter.

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 300power byggd 360???
« Svar #127 skrivet: november 07, 2010, 23:33:19 »
Går det inte justera in ramen blir med bladfjädern blir det coilovers, skiten ska ihop ;D

Go for it!  8)
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #128 skrivet: november 10, 2010, 09:19:34 »
Köpte en 960 automat, nu har jag iallafall en sprängkåpa ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #129 skrivet: november 10, 2010, 20:00:27 »
Uppdaterar med en bild på en fixtur >:( har varit för mycket av den varan
denna veckan, inte så lätt att se vad det är men det är fixturen till dom övre wichbonen,
 ska låna ett par bmw fälgar imorrn, dom ska passa sägs det, 120,7på
corvetten 120på bmw ???

de ska nog funka, tror även att bultcirkeln kallas "lilla gm"
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

DaViD^^

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 288
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #130 skrivet: november 10, 2010, 20:43:44 »
är som sagt inga problem att köra bmw hjul på gm bilar

polarn hade bmw hjul på sin vette
Varför köra sakta när man kan köra fort?

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #131 skrivet: november 18, 2010, 19:34:54 »
Demonterat 960n för att få tag i min efterlängtade sprängkåpa :) :)
oxå fått hem en komplett T5a som ska monteras med så mycket originaldelar som möjligt :P
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #132 skrivet: november 18, 2010, 20:30:40 »
Demonterat 960n för att få tag i min efterlängtade sprängkåpa :) :)
oxå fått hem en komplett T5a som ska monteras med så mycket originaldelar som möjligt :P


härligt :D
vilken modell av t5 har du fått tag i? tänkte på att det är lika insug som på sugisar jag sett :) sitter en lapp på kamremskåpan :)
ja beroende på hur mycket övrigt i bilen du tänkt att spara så kommer det bli aningen skittrångt med orginalinsuget ;) men det kommer du nog märka när du börjar måtta :) annars är inte motorn nå längre än b200an :) fast några kg lättare har jag hört ;)
« Senast ändrad: november 18, 2010, 20:32:19 av Jyllskar »
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #133 skrivet: november 18, 2010, 21:15:49 »
Demonterat 960n för att få tag i min efterlängtade sprängkåpa :) :)
oxå fått hem en komplett T5a som ska monteras med så mycket originaldelar som möjligt :P


härligt :D
vilken modell av t5 har du fått tag i? tänkte på att det är lika insug som på sugisar jag sett :) sitter en lapp på kamremskåpan :)
ja beroende på hur mycket övrigt i bilen du tänkt att spara så kommer det bli aningen skittrångt med orginalinsuget ;) men det kommer du nog märka när du börjar måtta :) annars är inte motorn nå längre än b200an :) fast några kg lättare har jag hört ;)

B5234T5, Insuget ser lika ut som på den andra motorn ???

Har tänkt att ha löst pedalställ med bakvända huvudbromscylindrar, då hoppas jag få plats
med insuget :) problemet är väl vad jag förstår rören till icn, men iom att jag ska flytta
torpedväggen hoppas jag inte det blir problem ;D

Nästa problem blir väl om jag får rum att sitta i bilen ;D
Motorn är urplockad fungerande, och med så mycket originaldelar som möjligt blir felsökningen
lättare när det är dax för detta, det är jag ganska säker på att det blir mycket av :)

När allt fungerar ska det börja modifieras 8)
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #134 skrivet: november 18, 2010, 21:20:41 »
Demonterat 960n för att få tag i min efterlängtade sprängkåpa :) :)
oxå fått hem en komplett T5a som ska monteras med så mycket originaldelar som möjligt :P


härligt :D
vilken modell av t5 har du fått tag i? tänkte på att det är lika insug som på sugisar jag sett :) sitter en lapp på kamremskåpan :)
ja beroende på hur mycket övrigt i bilen du tänkt att spara så kommer det bli aningen skittrångt med orginalinsuget ;) men det kommer du nog märka när du börjar måtta :) annars är inte motorn nå längre än b200an :) fast några kg lättare har jag hört ;)

B5234T5, Insuget ser lika ut som på den andra motorn ???

Har tänkt att ha löst pedalställ med bakvända huvudbromscylindrar, då hoppas jag få plats
med insuget :) problemet är väl vad jag förstår rören till icn, men iom att jag ska flytta
torpedväggen hoppas jag inte det blir problem ;D

Nästa problem blir väl om jag får rum att sitta i bilen ;D
Motorn är urplockad fungerande, och med så mycket originaldelar som möjligt blir felsökningen
lättare när det är dax för detta, det är jag ganska säker på att det blir mycket av :)

När allt fungerar ska det börja modifieras 8)

ja det här är ett projekt jag ska följa till finalen :)
i värsta fall går det väl att svetsa om insuget så du får spjällhuset på "framsidan".

är det dualram (variabla insugslängder) och 3" spjällhus på det där insuget? på motorn jag har och ska hänga i satt det ett "rakt" insug, fast det ska jag ju inte använda ;)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

D.Svensson

  • Medlem
  • Medlem
  • **
  • Antal inlägg: 233
  • Volvo 340 DL -87 R.I.P
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #135 skrivet: november 18, 2010, 22:02:50 »
Det här verkar som ett riktigt grymt projekt! :D Blir även mycket roligare när det är mycke bilder och det är det också! ;) Kommer följas! :D

                        Mvh Dennis

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 300power byggd 360???
« Svar #136 skrivet: november 18, 2010, 22:05:36 »
Härligt att de går framåt för dig! :D vad är planerna för t5an när allt lirar då?
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #137 skrivet: november 18, 2010, 22:22:52 »
Härligt att de går framåt för dig! :D vad är planerna för t5an när allt lirar då?

njo, vill inte sätta för höga mål, då det lätt skenar iväg och har en tendens att inte bli nåt gjort ;D
Men jag har en nerplockad motor som jag eventuelllt ska preppa vid sidan av bygget.

Huvud målet just nu är att få ihop allt och se hur den beter sig på vägen ???
är rädd att viktfördelning, hjulbaser mm är helt off, jäjä ihop med gjejerna och testa ;D

Har du några tips om preppning av den andra motorn ???
Det är i motvind en drake lyfter.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 300power byggd 360???
« Svar #138 skrivet: november 18, 2010, 23:03:29 »
Låter förnuftigt :D

beror väl helt på vad du vill ha motorn till? bankörning/stripp/drift etc?
turbo/ kompressor? sug? =)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #139 skrivet: november 18, 2010, 23:16:21 »
Låter förnuftigt :D

beror väl helt på vad du vill ha motorn till? bankörning/stripp/drift etc?
turbo/ kompressor? sug? =)

Vill svälja tungan när jag laddar på ;D ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 300power byggd 360???
« Svar #140 skrivet: november 18, 2010, 23:22:41 »
haha  ;D bra skit!
man ska bara få luft mellan växlingarna :D

De finns som sagt massvis med kunnigt folk här på forumet.. så vi ska nog allt kunna hjälpa dig få fart på den där motorn.. om du nu ens behöver hjälp  ;D
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #141 skrivet: november 22, 2010, 17:20:48 »
Det här verkar som ett riktigt grymt projekt! :D Blir även mycket roligare när det är mycke bilder och det är det också! ;) Kommer följas! :D

                        Mvh Dennis

Tackar :) jag hoppas det blir bra, jag tycker oxå om mycket bilder, men det är lätt att
fastna i nån diskution då blir det lätt mycket text.
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #142 skrivet: november 22, 2010, 17:32:07 »
Har haft ute och luftat pärlan..... på biltrailern ;D
Hon fick även åka travers, mest för skojs skull 8)
Oxå en bild på min efterlängtade sprängkåpa.

10timmars svetsning och är knappt halvfärdig, hang in there ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

FREJ

  • Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 17011
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
SV: 300power byggd 360???
« Svar #143 skrivet: november 22, 2010, 18:01:04 »
Hihi tack för högflygande bilder  :D
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #144 skrivet: november 22, 2010, 18:33:04 »
Hihi tack för högflygande bilder  :D

Ajaja, vad du får till det ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #145 skrivet: november 25, 2010, 22:23:50 »
360n har fått vila nån vecka :( Jag har en date med Bosse B på Lördag
en första bes på ett annat bygge, tänkte försöka få honom att titta på
360n oxå :)
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #146 skrivet: november 25, 2010, 23:00:03 »
har jag missat det, vad är det för fina skärmbreddare? :)
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #147 skrivet: november 25, 2010, 23:15:38 »
har jag missat det, vad är det för fina skärmbreddare? :)

Dom är från rallycross bilarna, finns en gubbe i Ystad som tillverkarde dom till Volvos R-sport team på det glada 80talet, han hade ett par kvar+en huv som jag köpte :)
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #148 skrivet: november 29, 2010, 18:11:02 »
Bosse bildoktorn var mycket trevlig ;D
Jag frågade lite om 360n, och det kan gå registrera om den förstärks
en del, han tyckte det vore bättre att bygga rörram :-\
INTE att tänka på, förstöra det fantastiska 300utseendet 8)
Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #149 skrivet: november 29, 2010, 19:42:00 »
Bosse bildoktorn var mycket trevlig ;D
Jag frågade lite om 360n, och det kan gå registrera om den förstärks
en del, han tyckte det vore bättre att bygga rörram :-\
INTE att tänka på, förstöra det fantastiska 300utseendet 8)

vad tyckte han var för klent och behövde förstärkas då?  ???
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #150 skrivet: november 29, 2010, 19:51:53 »
Bosse bildoktorn var mycket trevlig ;D
Jag frågade lite om 360n, och det kan gå registrera om den förstärks
en del, han tyckte det vore bättre att bygga rörram :-\
INTE att tänka på, förstöra det fantastiska 300utseendet 8)

vad tyckte han var för klent och behövde förstärkas då?  ???

Det var inte 360n som jag besiktigade, men den råkade stå bredvid :P
Torpedvägen bortkapad, kardantunnel bortkapad, alla tvärgående balkar, mm
Så förstärkningar bör nog göras ;D
Hade inte buren varit i så tror jag den hade vikt sig :)
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #151 skrivet: november 30, 2010, 23:14:03 »
Har "bara" svänghjul, tryckplatta, lamell som inte är löst i drivlinan

Drivaxeln ligger som bra mot veven (svänghjulet) med en 12mm alu adapterplatta
mellan 960ns automatsprängkåpa och corvette tuben.

Vill ha nåt som tål bra med Nm

Nån som har en ide hur man kan få ihop nåt sånt ::)



Det är i motvind en drake lyfter.

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #152 skrivet: november 30, 2010, 23:44:34 »
Har "bara" svänghjul, tryckplatta, lamell som inte är löst i drivlinan

Drivaxeln ligger som bra mot veven (svänghjulet) med en 12mm alu adapterplatta
mellan 960ns automatsprängkåpa och corvette tuben.

Vill ha nåt som tål bra med Nm

Nån som har en ide hur man kan få ihop nåt sånt ::)





svänghjul är väl enklast att ta ifrån en äldre v70 eller 850, enkelmasse. sen bör det väl finnas någon lamell med samma splines som chevan har? tryckplatta en "707" eller till någon större bmw lär hålla i en stund :) hur långt sticker drivaxeln ut från transaxeln?
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Jyllskar

  • Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1518
  • Volvo "350" GLT
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #153 skrivet: november 30, 2010, 23:46:01 »
eller sitter kopplingen "bak" på corvetten?
Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #154 skrivet: december 01, 2010, 09:13:08 »
Nejdå, det sitter som vanligt

Fritt ur skallen: Om man köper enkelmassesvänghjul på skroten, sedan lamell utan centrum typ 6pucks, 240mm från KL, Ett centrum till c5, nitar fast, original
tryckplatta ??? (hittar inga andra)

Ideér ???

drivaxeln sticker ut 170mm ur tuben, axeln bottnar i "automatsvänghjulet" ;D
på 160mm, sprängkåpan bygger 160mm +12mm adapterplatta, blir -2mm axiellt
spel kanske är lite ???

Det är ca mått mätt med talmeter ska mäta allt noga och ta bilder :P

Bilden är på C6 kopplingen
Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #155 skrivet: december 05, 2010, 23:23:02 »
Jahopp, min tanke var att jag skulle använda corvette framnav och bygga egen frambalk men jag provmonterade 960ns framvagn... passar som fan ;D

Byggde en fixtur på 960n till framvagnen för att kunna få dit den hyggligt,
rev bort framvagnen och monterade ihop hela drivlinan, till och med hjulbasen
verkar som den är innom ramarna :)

Byggde en provisorisk adapterplatta mellan tub och sprängkåpa (fräst alu platta
på gång)

Motorn blir lutande med den här konstlationen, vet inte om det är någon vits med
att ha den rakt ??? mer än att det ser trevligare ut :)

Tänkt köra med 16" bak och 15"fram men 16"s fälgen ser ganska proppmätt ut :)

Kopplingsproblemen kvarstår om någon har nåt tips ???

Det är i motvind en drake lyfter.

Topfuel

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 419
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #156 skrivet: december 05, 2010, 23:26:24 »
Meckar in lite bilder till ;D
Det är i motvind en drake lyfter.

zyklon

  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 1895
    • Visa profil
    • diligoDesign
SV: 300power byggd 360???
« Svar #157 skrivet: december 05, 2010, 23:36:22 »
Så jäkla coolt du bygger upp bilen! :D bra jobbat!!

ang. koppling, kontakta Peter schmidt här så ska du se att han kan bygga ihop ett kopplingskitt åt dig =)
Funderar på o köpa en EL-bil.. Åker ju ändå bara med sladd..

knotan

  • Global Moderator
  • 300power orakel
  • *****
  • Antal inlägg: 803
    • Visa profil
    • www.projekteffekt.se
SV: 300power byggd 360???
« Svar #158 skrivet: december 05, 2010, 23:37:55 »
du borde fan åka med en 2 skiv tilton, eller 3  :)
köpa ett enkelmassehjul från 850 t5 på skroten, sen en tilton med rätt splines som passar med corvettens spines (borde vara std 29splines cehva??)

blir starkaste enklaste och billigaste alternativet ...   
« Senast ändrad: december 05, 2010, 23:43:07 av knotan »

dahlan144

  • Mycket aktiv medlem
  • ****
  • Antal inlägg: 729
  • Old Volvo's never die, they only go faster!"
    • Visa profil
SV: 300power byggd 360???
« Svar #159 skrivet: december 06, 2010, 00:09:35 »
riktigt fränt bygge detta
Old Volvo's never die, they only go faster!"