Ja som Robin säger så är grejer från Volvo 2/7/900 man ska ha om det ska hålla.
Då måste man kapa upp brandväggen och svetsa upp ny större tunnel för att växellådan ska få plats efter motorn. Sen blir det ju kortad kardan tror jag för att det ska passa på längden.
Samt byte till 240 bakaxel som smidigast svetsas på 360-original-fästena på bladfjädrarna.
Men då får du en lösning som håller och ett diffhus som det finns diffar att sätta i om man inte tar en redan diffad axel då.
Alternativet är att ta grejer från BMW E30 som "sjs" här på forumet har gjort. Bultat ihop medbringarna på växellåda och diff så att det blir ett ungefär likadant paket som på 360 med växellådan bak. Men det räcker inte utan en hjälpram måste svetsas och fästas i låda+diff så att de sitter stumt ihop utan att bryta i in/utgående axel.
Sen tror jag han skarvade drivaxlar så det blev BMW-knut på BMW-diffen samt Volvo 360-knut ut mot hjulnavet.
Växellänkaget måste ju byggas om med så det går att växla
