Författare Ämne: Tjolöholm Classic Motor 2011!!  (läst 3683 gånger)

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
Tjolöholm Classic Motor 2011!!
« skrivet: mars 10, 2011, 20:44:22 »
Inbjudan till 18:e Tjolöholm Classic Motor

10 mars 2010

I år fyller Tjolöholm Classic Motor 18 år. Sedan flera år har TCM etablerat sig som ett av landets mest högklassiga och välbesökta veteranfordonsevenemang. Samarbetet med tidningen Classic Motor Magasin har utökats och intensifierats.

Vi fortsätter med att alla utställare traditionellt rullar in till sina uppställningsplatser via den gamla infarten som går förbi grindstugan och slingrar sig genom lövskogsparken. Vi gör vad vi kan för att skapa goda förutsättningar för utställare, marknadsfolk och publik. Som vanligt bjuder vi på flera aktiviteter för våra yngsta besökare, eftersom vi vill att Tjolöholm Classic Motor ska tilltala hela familjen.

Vi hälsar alla entusiastfordonsklubbar och enskilda utställare välkomna till en späckad och innehållsrik dag på Tjolöholm den 22 maj 2011. Vi räknar med ca 1 300 utställare, mycket publik och strålande väder.

Sista anmälningsdag är 26 april. Använd hemsidan www.tjoloholmclassicmotor.se eller till Claes på telefon eller mail.

Varmt välkomna!

Claes Jarelius
e-post: claes@tjoloholmclassicmotor.se
Mobil 0708-59 19 99

Bra, bättre, bredast

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
SV: Tjolöholm Classic Motor 2011!!
« Svar #1 skrivet: mars 10, 2011, 20:46:12 »
Tänkte att jag lägger upp detta för att se vilka som har tänkt att komma, jag ska komma med Remjohan samt min 760 tänkte jag ställa ut i år med.

Förra året var redigt lyckat, många mycket fina bilar att titta på  :)
Bra, bättre, bredast