http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13538343.ab#abArticleCommentsWriteBlev bra irriterad på den här artikeln.. försöker tänka att det är väl knappt halva sanningen just eftersom det står på svallerbladet.
Men jag kan inte låta bli sur över deras de såkallat forskarna tänker. Hur menar dom att svenskarna "nöjjes" åker bil allt mer?
I usa kostar bensinen 5-6kr per liter.. och tänk då på hur många miljoner människor som kör bil där med tanken på att dom flesta
får köra bil redan i 16års ålder! Och så tycker dom att vi ska straffas för att vi tydligen inte betalar tillräckligt?
För mig är det i nuläget billigare att åka bil till jobbet än att ta en buss. Både i tid och pengar, så det skulle krävas mycket innan
jag sätter mig på en svettig buss som körs av någon halvsovande medans jag lyssnar på barn som skriker och 5st fjortisar som lyssnar
på olika låtar i sin telefon och någon alkis som försöker sjunga med och något sjuk som hostar en i ryggen och slippa försöka kolla ut genom
en ruta som någon tidigare somnat emot som haft alldeles för mycket hårgel.
Kan sätta en peng på att dessa forkare som det står om tror att åka taxi är kollektivtrafik"

Nöjjes åkandet i bilar är det sista som kommer att försvinna! Vi som bilentusiaster gör väl vad som helst för att få åka ut och glassa eller leka
i våra pärlor så mycket vi kan och har råd med?