yes A är bättre, lyfter 10,5 både in och ut medans M lyfter 10,5 ut men bara 9,5 in, kan även vara olika duration på dem.
A är (var?) en billig kam att kasta i b230 motorerna när man turbokonverterade dem, då bottenregistret vart mycket trevligare än M-kamens, sen i det högre registret där a-kamen tappade gick turbon in och hjälpte.
K-ska vara bäst för "gatbruk" av orginalkamarna
H-är vassare än K men är tillräckligt högvarvig att det blir tråkigt om du pendlar med bilen.
vx-3 är ju en "backad" vx-kam, alltså kan du få en vx3 att agera som en vx och viceversa med ställbart/modifierat kamdrev
har själv en 230 (med omgjuten motorkod

) med 531, k-kam , timo-grenrör, och lite diverse, ska köras i en lättad(utan någon som helst efterforskning har jag tänkt att få ner den till precis under tonnet, kanske omöjligt men ett bra mål iallafall.) 360(sedan) bara jag tar tag i det och får ihop möget.
ska bli kul att känna skillnaden mot att köra en originalbil. tanken är att piska den på isarna i vinter iallafall.