1
Finns även en vajer på dafhobby.nl som ser ut att vara rätt
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
En fråga här vet inte om det är värt att posta en ny tråd men jag ska köpa ett par fetare fälgar till kärran och undrar om någon här vet eller känner till om ABS Wheels utbud funkar??Så länge det är 4/100, tillräckligt stort centrumhål (340/360 har väldigt litet centrumhål så de flesta fälgar passar) och inte helt galen ET och bredd så passar det.
Ja, helst så ska de vara nya. Vad heter aluminium fälgar på engelska?Alloy wheels
utan ljug -kofångaren snudd på som ny...köp hela åket för en sjuhundring så har du hur mycket friska saker som helst.Mycket lockande, tyvärr har jag ingen plats för en till bil Men kofångaren är jag ev intresserad av då min har ett trasigt skärmfäste och är krokig efter en lågfartskrock...
Lite drygt 9000 mil har den gått & apropå nya lagen, få ägare varav ingen varit pundare eller målvakt så den är
skuldfri
Det blir rejält lågt =) Hur mycket lägre är dina däck du har nu jämfört med orginalhjul? Anledningen jag frågar är att min bil ser hyfsat bra ut i hjulhusen med någorlunda standardhjul.. Dina kanske är rejält mycket mindre?Skiljer inte mycket, det är ju 15" med 185/45-däck. De är ca 3-4 mm läge än original
Räser! Perfekt med dom däcken ju!
Hur får man en sån där fräsig spoiler, är det klistermärken? (noterat fenomenet lite överallt på facebook. Är det japansk trend?)
GLT-grillen är snygg!
Ett par meter lägre hade inte vatt fel Ser råå ut annars
Hoppas du inte körde med för långa skruv till slutstegen
Ser riktigt bra ut.. Tänk om volvo hade haft detta i åtanke när dom designade bilen. Skillnaden mellan fram och bak är ju enorm. Tänk om hjulen bara legat 20-25mm längre ut än vad dom gör orginal. Hade gjort mycket. Visst flyttade dom här ca 40 ut?
Färdigblandad spolarvätska. Vet inte om det fryser igen men när det blir kallt fungerar det riktigt kasst och kommer inte igång när det blir varmt heller. Har bytt vänster munstycke 2 ggr nu, det fungerar tills det blir kallt och man försöker spola och då är det kört verkar det som...Sådär ser munstyckena ut på min också, fast där är en skruv också (-83). Har för övrigt också problem med det, vänster munstycke vill inte vara med riktigt och höger funkar riktigt kasst. Verkar som att fryser igen när det blir kallt och försöker man då spola så slutar det fungera Ska kolla på det någon dag, ta loss munstyckena och kolla om det sprutar ur slangen, skölja munstyckena eller vad man får göra. Kan ju inte vara så känsligt tycker man. Riktigt less blir man när rutan blir helt lerig iafPlastmunstyckena alltså? Verkar sitta på de flesta nyare, är dock osäker på när de kom (verkar ju vara i samband med nya fronten iaf).
Så dina sitter med skruvar också och inte bara dittryckta? Sitter det så original? Kan ju vara så att det gjordes om så dem sitter med skruv också från och med -83års modell, var ju från en -82a jag plockade dessa.
Konstigt att dem fryser igen för dig, hur har du blandat spolarvätskan?
Låter som det blir lagomt som du säger. Vad blir dimensionen på däcken?185/45/15 eller 195/45/15, vi får se
Coola fälgar =) Måste ju sitta som en smäck på 360n =)
Fint me MiM fälgar har likadana fast svarta liggandes som väntar på nya däck och vårKommer sitta hur fint som helst tror jag Enligt mina beräkningar (http://www.tire-size-calculator.info/ ) kommer de bredda ca 4 cm utåt, högst upp på skärmkanten är det ca 6-7 cm från däcksidan ut till kanten, så det blir inte herrejössesbrett utan förhoppningsvis helt lagom
Tänkte göra ett inlägg med lite bilder och eftersom jag tycker att forumets funktion oftast är väldigt strulig så ville jag pröva dropbox men något verkar strula även där.
Någon som kör med dropbox och kan visa bilderna direkt här i forumet utan att länka till bilderna?