Jupp vi gör som Coffe säger. Jag som stod med slipstiftet och försökte få nån stil invändigt på den där kollektorn för nån månad sen, jag trodde faktiskt att den skulle funka bättre än vad den faktiskt gör
Men först ska tändningen dubbelkollas, misstänker nämnligen att som det är nu är den inte tillräckligt förtänd, kom på det i morse att enligt tändmappen som är inlagd så ska MS'et ge gnista innan hallgivaren ger triggersignal. Nåt som jag antar inte funkar. Vem vet, det kanske visar sig att vi kört omkring med totalt felställd tändning?
Och så är det ju dom där jefla läckagen....
Vad säger Nille och Edlund? Ska vi sikta på att ta oss ner till Mantorp 5/8 eller har ni inte tid och ork till det? Skulle om inte annat ge ett tillfälle att känna på hur asfalten beter sig söderöver, kan ju vara bra att veta eftersom du ska köra Birka Cup med Consulen nästa år. Eller var det bara i mina drömmer det skulle ske?