De kanske tror du ska köra med 360 drivaxlar
Är det inte samma diff i awd axeln också? den har lamelldiff men jag tror att den är lite högt utväxlad.
Awd klumpen har ju en plan yta och 4gängade hål framtill för viskokoplingen, så de skulle nog gå bra att använda dessa hål till att fästa en adapter mot en låda.
Jag har varit under min v70 med tanken på att ta hela bakvagnen från en awd för på den sitter ju diffen, alulänkarmar,dämpare och fjädrar i en aluminiumram som är bultade med 4bultar mot karossen + två stag framåt, men jag har inte mätt så jag vet inte om det går utan att höja rambalkarna.
Finns ju bmwlådor med lös sprängkåpa också så man inte behöver kapa, men du använder ju nog denna låda och diff du har liggande.
Finns ju tydligen många olika ideer på hur man kan fixa drivlina men ändå kör de flesta med original
Väntar på bilder på din pajade M47R, för vad jag vet är du nog den första här som pajat en låda, skulle va kul att veta om det beror på slitage eller mycke vrid. Om främre lagret till bottenstocken varit dåligt är det kanske större risk att dessa drev pajar.