Hehe det var kul med svetsdiff
Underhållande att bromsa upp lite fint på ettan och känna att bilen bara glider iväg i sidled och sen göra ett par tighta ringar innan man slår i tvåan fortfarande på snurr och sen glider iväg på den växeln så länge mina >120hk räcker!
Blir snabbt ännu mer sugen på mer effekt
Har inte kännt av nåt understyrt än förutom att det känns lite ryck i ratten när man kör lugnt genom gathörnen men det kanske kommer när det är blött på vägen..
Så det känns det ju lite att det är nåt som tar emot där bak och har man fönstret öppet hör man ju hur det kasar/hugger och ibland skriker (om däcken är rena) när man svänger runt gathörn osv.
Nu har jag kört så pass långt (och hårt) att svetsningen verkar OK. Får se om den håller längre än nåt annat i drivlinan
Enda oron jag känner är för att det har hänt nåt med lager eller dylikt för diffklumpen blir varm ~35-45°
Vet inte om det är normalt, knappas va? Får se om den kör in sig.