Skrivet av: apankoko
« skrivet: januari 03, 2010, 21:58:31 »Ptja, 5000:- kan jag väl bjuda då, dock önskas fortfarande leverans till Uppsala.
Längre än så tänker jag dock inte sträcka mig, och jag tänker inte åka till Malmö och hämta den...
Haha... 65 mil med en 360.... det blir väl 5000 bara det

