Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
Which car-brand built 300 series?:
The swedish flag has two colors, blue and ???:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Capital of sweden?:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: super_motard
« skrivet: januari 29, 2010, 14:50:33  »

Ofan, jag gick utifrån priser på blocket och grejerna är ju felfria.
men jag är inte omöjlig när det gäller priser.

Mvh Richard.
Skrivet av: Maruder
« skrivet: januari 29, 2010, 14:46:48  »

Nu är jag inte intresserad av att köpa något av det, men jag måste fråga i alla fall. Är grejerna spritt nya? Sist jag handlade turbogrejer gick intercooler, turbo, grenrör, tryckrör, insug, 390cc spridare, spjällhus mm på 1000:- tillsammans....
Skrivet av: super_motard
« skrivet: januari 29, 2010, 14:03:40  »

Har plockat ner b230an i delar nu.






Garrett orginal turbo -
Intercooler -
Turbo grenrör -
Paketpris dom grejerna är

Oljetråg

Ventilkåpa -

Motorblock (tomt) med behov av honing på 2
cylindrar -

Topp (531) behov av renovering, sitter a-kam i och en fördelare på -Såld

Vevstakar -

Vev -

Vattenpump -

Svänghjul - såld

Generator (bosch) -

Tryckrör/slangar -

Luftburk -

Luftmassomätare -

Databoxar med hela elhärvan - Elen såld

Insug med spridare och fuelrail -

Servopump -

Oljepump -

Höfläkt -

M46 växellåda med overdrive -

Har nog inte skrivit upp allt bara fråga på om ni söker något

Mvh Richard