Skrivet av: dreamworld
« skrivet: december 19, 2009, 11:24:36 »skjöt toppapackningen på 940in igår så 360in får stå kvar ett tag till...
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
skattad och bes eller??
fan den där som är så läker hade jag haft pengar hade jag köpt den lätt om du inte vill byta mot en annan 360 ele nå annat skoj och en slant i mellan eller not beronde på vad du tänkt för den??Endast pengar.. och jag har inte bestämt mig för vad den kan vara värd.