Skriv svar

Varning: Det har inte skrivits nya inlägg i detta ämne på 120 dagar.
Om du inte är säker på att du faktiskt vill svara i det här ämnet, så bör du överväga att istället starta ett nytt ämne.
Namn:
E-post:
Ämne:
Meddelandeikon:

Bifoga:
(Ta bort bilaga)
(fler bilagor)
Tillåtna filtyper: txt, xls, doc, jpg, gif, pdf, mpg, png, JPG, MPEG, mpeg, JPEG, bmp, html, htm, mp3, zip
Begränsningar: 4 per inlägg, maximal storlek totalt 12000kB , maximal storlek per fil 5000kB
Verifiering:
Skriv in bokstäverna som syns på bilden
Lyssna på bokstäverna muntligt / Begär en ny bild

Skriv in bokstäverna som syns på bilden:
What country built the 300 series ? (not Sweden):
44+10 = ??:
Write the lowest number of the following (340 or 360):
The club is called 400power club or 300power club ?:
Capital of sweden?:
Volvo and this other car brand build 300 series:

kortkommandon: tryck alt+s för att skicka/posta eller alt+p för att förhandsgranska


Ämnessammanfattning

Skrivet av: Svegglan
« skrivet: januari 12, 2010, 21:39:49  »

Skrivet av: waffne
« skrivet: januari 12, 2010, 20:33:28  »

vart finns den?
Skrivet av: Svegglan
« skrivet: januari 12, 2010, 13:46:21  »

Undrar om de e nö intresse på att köpa min 343 GLS -82 för 1500:-
vill bara att han kommer te ett bra hem :) så han inte blir isbil en vecka o sen köres te skroten, han går klockrent, förutom att han inte startar nu när de e så jävla kallt, e nog bara att putsa på brytarspetsarna, bilen har personlighet o karaktär,

                                                                     /Svegglan