1
Teknik / Re:Kallstart 360GL-88
« skrivet: mars 22, 2005, 19:02:04 »
Bromsarna är ok
Stiften är ganska blöta så det är nog något som ligger och flödar?
Jag tänkte ge mig på kallstartventilen(får se om skroten har en som är ok liggandes) och sedan packningen vid grenröret.
Men kan ett igensatt bränslefilter ge hög bränsleförbrukning? Ryckig gång möjligtvis.
Jag kollar detta med.
Tack för svaren Power girl
Peter
Stiften är ganska blöta så det är nog något som ligger och flödar?
Jag tänkte ge mig på kallstartventilen(får se om skroten har en som är ok liggandes) och sedan packningen vid grenröret.
Men kan ett igensatt bränslefilter ge hög bränsleförbrukning? Ryckig gång möjligtvis.
Jag kollar detta med.
Tack för svaren Power girl
Peter
