1
Köpes / söker en 360 med skufflucka o fyra dörrar.
« skrivet: september 19, 2013, 19:37:19 »
Tja alla!! nu börjar volvo suget bli stort igen o då passar de väl bäst me en 360 va 
den ska va jävligt billig o skattad o bes,fyrdörrars sedan modell och ha drag.
Sen kan väl sägas att jag har en saab 93-01 2,0t värd runt 8-10k avställd.men har du en fin bil som uppfyller mina krav o du vill ha en saab så kan de diskuteras om byte.
Kom me förslag grabbar!!
Pm mail sms eller ring... kan prova röksignaler me om de passar dej
mrkhamn@gmail.com
0725588381
Ha de!"

den ska va jävligt billig o skattad o bes,fyrdörrars sedan modell och ha drag.
Sen kan väl sägas att jag har en saab 93-01 2,0t värd runt 8-10k avställd.men har du en fin bil som uppfyller mina krav o du vill ha en saab så kan de diskuteras om byte.
Kom me förslag grabbar!!
Pm mail sms eller ring... kan prova röksignaler me om de passar dej

mrkhamn@gmail.com
0725588381
Ha de!"


fast en sportstol som e bultad o me hål för bältet i nacken kanske gör skillnad 