Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.


Meddelanden - calle

Sidor: [1]
1
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 13:30:20  »
Det ska jag göra:)

2
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 13:11:00  »
Ja det är väl lika bra att bygga, jag har ju ändå bilen m.m. så får jag fråga eftersom om jag kör fast ;D

3
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 12:33:39  »
Hittade en massa filmer på din sida, din verkar ju gå bra :)

4
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 12:14:33  »
Men det skulle bli roligt när den var klar, byta bakaxel, kör man på 240 då? 740 är väl bredare va?? kommer inte ihåg. Räcker det med en mappsensor och en bredbandslambda? Jag har aggregat, ic m.m. liggandes samt en -88 volvo 360 ståendes som egentligen bara vill byggas om

5
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 12:01:18  »
rätt mycket jobb att få igenom den då??

6
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 11:47:36  »
Många frågor då jag inte hållit på med e85 tidigare.

7
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 11:46:56  »
Vad menas med eftermarknadssprut?

8
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 11:16:25  »
Hur mycket behöver man göra för att konvertera den till e85? vill ju kunna besikta den som den är efter jag byggt om den.

9
Trimning / SV: vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 12, 2015, 02:34:42  »
Men håller topplockspackningen?? sitter det inte redan 530 i dom?

10
Trimning / vilken topp är att föredra om man vill montera turbo?
« skrivet: juli 01, 2015, 13:13:37  »
Om jag vill behålla 200 blocket. Ska jag byta till 531 topp då?

11
Tänkte höra om någon har erfarenhet av detta? och om det går att få den igenom besiktning??

Sidor: [1]