1
Teknik / SV: Volvo 360 - B200K - Går ej på alla cylindrar.
« skrivet: september 06, 2007, 18:18:30 »
Tror jag har kommit på felet nu. Provade att spruta startgas runt insugets anslutning mot cylindern. Då jag sprutade så gick motorn genast bättre och grenröret blev varmt.
Har köpt ny packning som jag håller på att montera nu.. återkommer med resultat.
EDIT: Nu gå han fin fint, packningen mådde inte så bra kan ja lova
Nu gå han som han ska igen iaf 
Tack för alla tips!
(Tråd kan låsas)
Har köpt ny packning som jag håller på att montera nu.. återkommer med resultat.

EDIT: Nu gå han fin fint, packningen mådde inte så bra kan ja lova
Nu gå han som han ska igen iaf 
Tack för alla tips!
(Tråd kan låsas)

.