1
Trimning / Slutsystem
« skrivet: september 27, 2004, 22:05:23 »
Undrar vad som är bäst att öka systemets storlek till? Om man ska öka till 2,5 tum eller 3 tum? Har endast ett sportluftfilter så jag har ingen portad topp men funderar på detta. Tänkte att man skulle ha systemet färdigt det är ju ändå rätt dyrt och sen blir det rätt gott ljud också.

Funderar på att ge motorn en liten kick