201
Off topic / SV: Bo i Norge
« skrivet: september 09, 2007, 02:28:23 »Sådärja, nu är man på plats!
Härmed har alla medlemmar i klubben som har vägarna förbi Oslo en kopp kaffe att hämta hos mig i min lilla förortsetta
Hehe...kjører forbi oslo i morra
Vilken tur! Jag har inget bättre för mig imorgon än att dricka kaffe
Dock bör jag nog erkänna att det är snabbkaffe då kaffebryggaren inte fick plats i flyttlasset
Är du seriöst sugen på att skruva ihop en turbo 360 med MS i vinter?
Hehe...du hadde ikke svart før jeg dro, men tar det en anen gang bare.
Ja, har tenkt til det, men er jo ikke akkurat rask av meg da.. Har en kompis som har et gammelt MS som jeg får låne gratis på ubestemt tid. Må fine ut om det er tenning på det...









