321
Trimning / Re:vad för spridare?
« skrivet: december 01, 2006, 10:09:28 »
Dyser fra s60r med slutnummer 968. De er på 465 cc. Koster ca 1500 kr brukt, dukker opp med jevne mellomrom på TPC.
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
250-300 hester? Tror ikke 300-drivverket holder lenge med 300-hester..
Flere med b23et, men du bygger iaf lite seriøst
Fan då skruvarna till drivaxeln gick ju av när jag skulle burna..På blöt asfaltSkitbil
Så nå bytter jeg hele navet til ett jeg vet er bra....
Presse i hjertet fra gamle lamellen da..
Hvor mange splines på 360 clutchen?


Hvor får jeg kjøpt et clutch bytte kit med trykkplate og lamell? Min gamle er helt skrap nå.![]()

Hvorfor passer ikke deres lameller 360?

tja..250-350?

bra at du har fått litt fart i prosjektet igjen
standard injectors and 220 hp? That must be the most that these injectors can do?
sinnsyk kul!gleder meg til å se den senka!

Bare pass på å få litt ti til å bygge på RS'en
Jeg syns det ble bra med hjula på:
Nå trenger jeg bare litt senk...
HAHA!
Tror du virkelig at du får 22 for den?

Gleder meg til å se dem på bilen...hehe
"Monterte ut diffen"?
kjører du sveisa diff nå haak? hvordan går det med dekka på sommern a?![]()
Men har jo ikke kjørt bilen på litt over et halvt år da
Størrelse er det på den?
Pass bare på å rengjøre nøye, all olje må bort.

8.7 på 201 meter håper jeg?
Kan ikke så mye om dragrace, skjønner du.

