81
Projekt / SV: Motordemontering modell NUTZ!
« skrivet: mars 27, 2009, 18:29:52 »Citat från: drzero
hmm framvagnsvinkeln ser fel ut eller
Skal ha lite negativ camber vet du

Mandig måte å demontere bil!
300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu.
Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
hmm framvagnsvinkeln ser fel ut eller

Riktig 300power ånd
va har du på för profil nu då?? ju mer profil du väljer ju "sämre" väghållning får du ju =/
Har inga däck på de fälgarna, jo de lutar ju som sagt åt 60 men bara det inte ser för tomt ut i hjulhusen
Har du fått inn pengene fra meg på PayPal? Overført for noen dager siden.
Nja du har begärt att jag ska betala dig och inte tvärtom! Har nu skickat en förfrågan till dig istället!

har köpt dublla dellorto 45;or med trattar och insug och en gammal btr;D;D väldigt billigt:P
Hur går det här då ? Har du fått i motorn
Inga komentarer på valet av botten?
trodde det skulle hagla med svar om att B19 är för smått![]()
Kan jo være positivt for drivlinan med mindre moment på lavt turtall også.
Jodå-vi kör vidare i tråden-hemfärden var spännande med enhjuldrift och saknad instrumentbelysning--Vissa startproblem idag (antagligen handhavandefel) löstes med startgas--lossat drivaxlar inför diffbytet--
ska läsa på lite mer--mycket norska o järnspett i "byte diff" sökningen![]()
Hittat 6 kr i kontanter,en tomhylsa cal. 22 och världens fulaste julgransmössa i bilen ---ska försöka byta detta mot en komplett bakaxel och 4 isdäck på måndag om Spruce går med på detta...
Tjena Haak
Härlig bil och kul bygge




Samma här. Tydligen kostar bensinen i markaryd 9,74 jävla pungdjur!
Jag har inte följt snacket på ett tag nu, men är det någon som kan snabbt förklara varför oljan blivit så billig, dollarn har ju stigit ganska bra dom senaste månaderna
På min bil med nylon motorkuddar passet det akkurat med 940 grenrør og litt større turbo enn orginal.
Nylon.. är det orginal eller special? Vad har du för turbo? Vet inte om min är stor eller liten, en Garret TB03.
Jag funderade lite på Peters lösning med hans egna motorfäste men förstod inte riktigt av bilderna hur det såg ut och vad det var gjort av. Det lät på Freedrik som att det skulla passa utan att modda... Därför tänkte jag att motorn kanske hänger lite väl mkt på avgassidan.
Har 10cm snö och minusgrader här
www.folkraceshop.se dom säljer kamaxlar omslipade hos axelssons, 800:-/st
jamen men behövde byta lite packningar ändå så
ja en fin k-kam hade inte vatt fel
eller kanske blir en turbo ^^,
