Hej igen
Min 343 rullar nu på bra, det enda problem som finns nu är en tomgång som inte riktigt vill. Jag har testat att skruva upp skruv #13 på sprängskissen nedan (tror inte att det är #13, men det är det närmsta jag ser. Skruven sitter på "motorsidan" av förgasaren, mycket lättåtkomlig ovanifrån) och då går tomgången mycket bättre, men startar jag den varm går det inte ibland. Får ligga på startmotorn ett bra tag och hålla gasen i botten innan den drar igång. Det känns som att han blivit sur under tiden han fått stå(?) Problem att starta bilen har aldrig inträffat när den varit kall.
Har fått problem med "efterhostningar" när jag skruvat upp skruven dock, varför det säkert är fel väg att gå. Med efterhostning menar jag att bilen inte stängs av tvärt när jag drar av med nyckeln, utan varvar ner och hostar till ibland.
Det sitter även en fjäderbelastadskruv lättåtkomligt på sidan av förgasaren, på sprängskissen tror jag att det är #19, alldeles ovan plastdelen #24/26, som en mekaniker som tittade på bilen (ett annat problem) skruvade lite på. Varför gjorde han det? När jag rör den händer ingenting med varvtalet.
Nu har jag skruvat ner skruven (#13) igen, vilket gör att jag inte får några efterhostningar, men nu är tomgången för låg. Vad göra?

Hjälp!