300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Kul att du gillar filmen.På ena filmen i "Gamla bettan" så kör vi första testet med den på Kinnekulle. Bästa varvtiden var på 62sek vilket står sig bra även idag.Jag saknar den bilen, den var jävligt rolig att köra....
Det satt en 240 bakaxel med fyrlink golf stötdämpare på den och fjäderbenen byggda på 240 spindlar med kortare stödampere 41mm bilstein.Jag har för mig att de enda skruvarna på bilen som var original var dem till backspeglarna Det var väldigt mycket om byggt. BLA så fick jag höja golvet vid baksätet så jag kunde använda original tanken.
Citat från: steffstd skrivet januari 08, 2011, 10:12:29 Det satt en 240 bakaxel med fyrlink golf stötdämpare på den och fjäderbenen byggda på 240 spindlar med kortare stödampere 41mm bilstein.Jag har för mig att de enda skruvarna på bilen som var original var dem till backspeglarna Det var väldigt mycket om byggt. BLA så fick jag höja golvet vid baksätet så jag kunde använda original tanken. Ojojoj! Du har inga bilder kvar på den i datorn? Skulle ju inte göra ont att se menar jag
Citat från: FREJ skrivet januari 10, 2011, 01:49:50 Citat från: steffstd skrivet januari 08, 2011, 10:12:29 Det satt en 240 bakaxel med fyrlink golf stötdämpare på den och fjäderbenen byggda på 240 spindlar med kortare stödampere 41mm bilstein.Jag har för mig att de enda skruvarna på bilen som var original var dem till backspeglarna Det var väldigt mycket om byggt. BLA så fick jag höja golvet vid baksätet så jag kunde använda original tanken. Ojojoj! Du har inga bilder kvar på den i datorn? Skulle ju inte göra ont att se menar jag Jag letar. hade ingen digital kamera på den tiden. Men hoppas jag skall hitta något så jag kan scanna dem. Det är ju alltid kul att ha