300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
märkte innan idag när jag svängde lungt på tomgången så nöt däcken precis som aga diff gör...men ändå har jag inte svetsat den eller varit i närheten av diffen...finns e de kul=) men nått e ju fel i diffen
Citat från: ahberg skrivet september 18, 2007, 21:12:29 märkte innan idag när jag svängde lungt på tomgången så nöt däcken precis som aga diff gör...men ändå har jag inte svetsat den eller varit i närheten av diffen...finns e de kul=) men nått e ju fel i diffenSkumt, enda möjligheten till detta är ju att de små planetdreven som gick sönder på min har skurit på sin axel..
Riktigt skumt att det spinner olika hela tiden.
Citat från: peyote skrivet september 30, 2007, 21:18:05 Riktigt skumt att det spinner olika hela tiden.Nej.. det beror ju på fästet. Mer skumt om det spinner lika hela tiden
Citat från: FREJ skrivet september 30, 2007, 21:34:19 Citat från: peyote skrivet september 30, 2007, 21:18:05 Riktigt skumt att det spinner olika hela tiden.Nej.. det beror ju på fästet. Mer skumt om det spinner lika hela tiden precis är juh inte nån gammal sunkig 240 vi pratar om ny som alltid spinnar på vänster(?) bak. kan var höger också men alltid samma iaf
Citat från: loffe skrivet oktober 01, 2007, 03:56:51 Citat från: FREJ skrivet september 30, 2007, 21:34:19 Citat från: peyote skrivet september 30, 2007, 21:18:05 Riktigt skumt att det spinner olika hela tiden.Nej.. det beror ju på fästet. Mer skumt om det spinner lika hela tiden precis är juh inte nån gammal sunkig 240 vi pratar om ny som alltid spinnar på vänster(?) bak. kan var höger också men alltid samma iaf Det fetspann imorse på väg till jobbet på båda, men i alla kurvor spann det bara på ett Aga diffat känns inte rätt när man har 2 ungar i bilen och sen ska den köras vanligt med.Men nått måste göras
tänkte man säga att jag rasade diffen för 2månader...så den e svetsad nu.har åkt med de o den fungerar fint fint...har ej rasat nån drivaxel ännu..tycker det är konstigt...har jag kör då inte snällt med den...bara lungt körning från o till jobbet...men på helgerna får den veta att den lever...har kört agggresivt i 2månader utan att ha rasat drivaxlarna...tur???
Polaren körde med aga diffat på en 740, allt gick bra i ett år men sen låste sig hela skiten och han for in i en lyktstolpe