300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Nej skrota inte för tusan!Inte särskilt jobbigt att byta toppackning. Som Hobbe sa bara en momentnyckel och lite standardverktyg som behövs.Har man aldrig gjort det förr kan det ta lite tid men svårt är det inte.Se till att nolla motorn innan du plockar väck kamremmen så blir det lite lättare sen när det ska ihop