Har inte plats för 360n längre. Som student så har man inte den tid eller de pengar som krävs så jag lägger hela projektet på hyllan för att återkomma senare. Dock så blir det med en annan bil då...
MEN! Det finns ju massa godbitar på den som man kan sälja av och låta andra få glädje av!
Fjäderben fram med ny fjäder, ny övre fjäderskål, nya "Micke_art_Racing"-stötisar, nytt reaktionsstag och ny P-led (den som sitter på styrleden). Pris? 2000:-/st Det är mindre än vad delarna kostade, + jobbet att montera dem...
Bakre stötdämpare, "Micke_art_Racing"-version. Knappt använda. 400:-/st
Kylare. Aldrig stått ute kallt. 1½år. 700:- (runt 1000-lappen ny...)
4st GLT-fäljar (14" alu) med nya Bridgestone Potenza-däck (gått knappt 50 mil... både däck OCH fälj!) Pris? 600:-/däck
3st GLT-fäljar till! (14" alu) 2st med rätt slitna däck och det sista med sönderskuret däck. 300:- för de första 2, 200:- för det sista
4st stålfäljar (13") med sommardäck 800:- för allihop
4st stålfäljar (13") med vinterdäck 600:- för allihop
Alla 8? 1000:-
SÅLD Bakluckevinge (stora varianten) i fint skick. 500:-
Haasplåt (dendär saken som sitter fram under motorn) i plast. 200:- Aldrig monterad! Nypris hos bilia? runt 300 om jag inte minns fel
Bagageluckelist (2år gammal) 200:- (kostar en del mer än det på Bilia) Gör verkligen skillnad när man byter!
SÅLDA Orginal dimljus (vad jag vet så funkar de). 300:- för bägge.
Fräscha orginalbakbromsklossar. 750:- för dem.
SÅLD Bensinpump
Spritis kanske vill ha drivknutarna?

(Det ville han)
Sen har jag ju en komplett bil. Om någon vill ha något så är det bara fråga!
All eventuell frakt betalas av köparen. Avhämtning går utmärkt. Vid köp av flera saker kan pris diskuteras.
EDIT Felräkning + uppdatering EDIT