Vet dette kanskje er tatt opp før på en eller annen måte, men jeg har ikke helt funnet svaret likevel.... Uansett: jeg var ute å hadde det gøy med min 360 da jeg ville se om den spant på 2 gir(vet det var idiotisk....), kjørte i ca 25 km/h opp en bakke på 2 gir, full gass inn med kopplingen til den passerte 5000rpm og droppa kopplingen så raskt det gikk....det spant ikke overhodet det sa pang... Så jeg lurer på hva det er størst sannsynlighet for at jeg har kverka(diff, girkasse,osv...)?
Kan vel legge til at med en gang jeg prøvde å starte var det som om den hadde ekstra motstand for da rasslet det før motoren sakte døde uten at den hadde noe fremdrift, etter et par forsøk gikk allt fritt og fri var alle steder i girkassa....