300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
hej haak hvordan går det? du må ta det godt med tid ikke jakta i vej ta de rolig og gör en god jobb med motor byttet du ordner det galant bilderne ser greie ut god lykke og eg e hjemme hvis du trenger mer info og husk byt pumpen ikke glem og justere opp litt i trykket ser ellers godt ut vi höres ...
Citat från: hasse66 skrivet augusti 14, 2006, 11:17:07 hej haak hvordan går det? du må ta det godt med tid ikke jakta i vej ta de rolig og gör en god jobb med motor byttet du ordner det galant bilderne ser greie ut god lykke og eg e hjemme hvis du trenger mer info og husk byt pumpen ikke glem og justere opp litt i trykket ser ellers godt ut vi höres ... hvordan justerer man opp oljetrykket?Kan være en fordel når man turbokonverterer..
synes det er godt du husket det haak greit hvordan går det ?
hur går de snar dags för uppstart
Citat från: Paq skrivet augusti 24, 2006, 20:56:29 hur går de snar dags för uppstart Haak fortalte meg idag over MSN at han skulle vente til våren, men prøve å få den godkjent i vinter.. Må jo kjøre før snøen kommer!
Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet augusti 24, 2006, 22:15:27 Citat från: Paq skrivet augusti 24, 2006, 20:56:29 hur går de snar dags för uppstart Haak fortalte meg idag over MSN at han skulle vente til våren, men prøve å få den godkjent i vinter.. Må jo kjøre før snøen kommer! Prøver å få den i gang med orginal motorstyring og trimme den til under 140 hk for å godkjenne den. Så får vi se hva som hender....Kjøre i år har jeg allerede gitt opp.
Citat från: Haak skrivet augusti 24, 2006, 23:09:42 Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet augusti 24, 2006, 22:15:27 Citat från: Paq skrivet augusti 24, 2006, 20:56:29 hur går de snar dags för uppstart Haak fortalte meg idag over MSN at han skulle vente til våren, men prøve å få den godkjent i vinter.. Må jo kjøre før snøen kommer! Prøver å få den i gang med orginal motorstyring og trimme den til under 140 hk for å godkjenne den. Så får vi se hva som hender....Kjøre i år har jeg allerede gitt opp.Japp. Jeg skal ringe Biltilsynet til mandag, de stengte 5 minutter før jeg ringte idag.. Hvem stenger butikken 15.15 ?!
Da var jeg igang igjen gitt.Ikke mye er gjort, men har iaf montert nyletta svinhjul og oljepumpe.
Citat från: Haak skrivet mars 16, 2007, 20:47:04 Da var jeg igang igjen gitt.Ikke mye er gjort, men har iaf montert nyletta svinhjul og oljepumpe. Trevligt, hur många kilo väger svänghjulet nu?
Japp, da begynner det å hende ting. Motoren sitter i. Håper å få sveisa eksosen i dag.
Jasså skjer det ting nå Haak, det er bra! Satse på å drifte litt denne sesongen? Hva har du gjort med understellet?
Citat från: NikDev skrivet maj 18, 2007, 09:13:08 Jasså skjer det ting nå Haak, det er bra! Satse på å drifte litt denne sesongen? Hva har du gjort med understellet? Skjer og skjer, motoren var bolta i, men jeg måtte ta den ut igjen.
Citat från: Haak skrivet maj 19, 2007, 17:57:58 Citat från: NikDev skrivet maj 18, 2007, 09:13:08 Jasså skjer det ting nå Haak, det er bra! Satse på å drifte litt denne sesongen? Hva har du gjort med understellet? Skjer og skjer, motoren var bolta i, men jeg måtte ta den ut igjen.Varför?
Kløtsjen(kopplingen) funka ikke og jeg hadde glemt å kutte hull til svinghjulsgiveren. Håper det er no liv i kløtsjen når jeg monterer det igjen
Citat från: Haak skrivet maj 28, 2007, 11:39:36 Kløtsjen(kopplingen) funka ikke og jeg hadde glemt å kutte hull til svinghjulsgiveren. Håper det er no liv i kløtsjen når jeg monterer det igjen Okej du vet inte varför den inte fungerade?
en kompis av meg som har gått på elektro har også gått med på å bygge et MS til meg mot en kasse brune kamerater. Så gjør deg klar for dumme spørsmål Frej
Har du kjøpt deg 2.7liters 650hk R33 GTR http://www.driftworks.com/forum/powervehicles/38089-anyone-market-gtr.html
Hur går det? Händer det något med bilen?Fick du dyserna du köpte?
takk for hjelp med betaling
Citat från: Haak skrivet november 26, 2007, 11:32:21 takk for hjelp med betaling Varsågod. Vad gör man inte för att hjälpa en broder i nöd? Hoppas du hör av dig när det börjar bli dags att sätta in MS:et. Eller när det börjar bli dags att skruva ihop bilen i största allmänhet. Jag börjar sakna att skruva 360 Jag kommer förmodligen skruva ihop en drift-240 (läs fulbygge) i vinter, men jag hinner säkert med att hjälpa dig också om det skulle behövas.
Citat från: Performance skrivet november 28, 2007, 23:30:39 Citat från: Haak skrivet november 26, 2007, 11:32:21 takk for hjelp med betaling Varsågod. Vad gör man inte för att hjälpa en broder i nöd? Hoppas du hör av dig när det börjar bli dags att sätta in MS:et. Eller när det börjar bli dags att skruva ihop bilen i största allmänhet. Jag börjar sakna att skruva 360 Jag kommer förmodligen skruva ihop en drift-240 (läs fulbygge) i vinter, men jag hinner säkert med att hjälpa dig också om det skulle behövas.Eksamen på onsdag, etter det så er det bygging som gjelder Du er mer enn velkommen for å si det sånn. Du må bare sette igang å bygge 240, Teamsideways har isbanekjøring 5 januar..Kjører med motronic i begynnelsen iaf. Så får jeg se hva det blir etter det. Får se om jeg ikke følger rådet ditt
Citat från: Haak skrivet november 29, 2007, 10:10:43 Citat från: Performance skrivet november 28, 2007, 23:30:39 Citat från: Haak skrivet november 26, 2007, 11:32:21 takk for hjelp med betaling Varsågod. Vad gör man inte för att hjälpa en broder i nöd? Hoppas du hör av dig när det börjar bli dags att sätta in MS:et. Eller när det börjar bli dags att skruva ihop bilen i största allmänhet. Jag börjar sakna att skruva 360 Jag kommer förmodligen skruva ihop en drift-240 (läs fulbygge) i vinter, men jag hinner säkert med att hjälpa dig också om det skulle behövas.Eksamen på onsdag, etter det så er det bygging som gjelder Du er mer enn velkommen for å si det sånn. Du må bare sette igang å bygge 240, Teamsideways har isbanekjøring 5 januar..Kjører med motronic i begynnelsen iaf. Så får jeg se hva det blir etter det. Får se om jeg ikke følger rådet ditt Kommer nog inte bli nån iskörning för oss, vi väntar nog till Rudskogen och driftar sönder ordentligt och dricker oss apfulla Men det vore kul att fara dit och titta. Var är det nånstans dom ska köra?
Skjer det noe med bilen din? Gleder meg til å se den ferdig!
Da er man igang igjen. Flytta inn bilen i ny garasje i helga. Pick up'en til oljepumpa levert til korting så den passer sammen med høyvolumsoljepumpa til SPM. SPM pumpa er 5 mm høyere, så orginal 360 oljepickup'en tar i tråget.