Författare Ämne: bränslesystem bosch le/lu/ke jetronic  (läst 4077 gånger)

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
bränslesystem bosch le/lu/ke jetronic
« skrivet: mars 14, 2006, 16:26:36 »
TJAAAABBA!!!!

har förstått att det inte är så lätt att veta skilnaden mellan le och lu jetronic   jag kan rekomendera att gå in på bosch hem sida leta upp bränsle sidan där finns ALLA!!! beskrivningar på dom olika systemen  INKLUSIVE elsystemens upp byggnad i dom olika bosch modellerna det finns le le2 ke jetronic lu jetronic 1och 2 och le jetronic version 1och 2 ..
« Senast ändrad: april 14, 2006, 17:46:04 av hasse66 »
360 turbo forever

Dan.P

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 318
    • Visa profil
Re:bränslesystem bosch le/lu/ke jetronic
« Svar #1 skrivet: april 09, 2006, 00:30:53 »
Eftersom du nu inte kan länka till "guldsidan" du hittade kan du väl radera ditt inlägg istället.

Ett citat från en annan sida om LEjetronic och hur lätt det är att få någon som helst information om deras EFI.

"Now here's what you have to do. First, lay a foundation ~10000sq.ft in reinforced concrete. Buy a used shuttle from NASA. Set course to the nearest supernova. Upon arrival, a friendly Bosch agent will give you all the data you ever want to know. In other words, I don't know squat about L schematics, Motronic codes (I wouldn't tell these even if I knew) or hotwire sensors. I believe no one does, including the designers at Bosch (The original designers were probably shot to prevent information leakage)"

Så jag tror INTE du har hittat någonting.

Dan.P

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 318
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: april 13, 2006, 03:13:06 »
TJAAAABBA!!!!

har förstått att det inte är så lätt att veta skilnaden mellan le och lu jetronic   jag kan rekomendera att gå in på bosch hem sida leta upp bränsle sidan där finns ALLA!!! beskrivningar på dom olika systemen  INKLUSIVE elsystemens upp byggnad i dom olika bosch modellerna det finns le le2 ke jetronic lu jetronic 1och 2 och le jetronic version 1och 2 så håll till godo det ger mkt att lära  har själv tagit ut alla sidor om dessa system i en stooor pärm mumms fillibabba till trimmar nissen som vill lära sej att bygga ut systemet för det går!!!  lycka till nu..obs gå in på tyska bosch sidan och kolla..

Detta mail fick jag från Hasse 66

"vad babblar du om???  kan du  systemet bättre än mej som jobbat med det sen  92 visst låt gå men visa det då  alla är inte lika duktiga som du bara så du vet på denna klubben hjälps man åt att finna  det som dom andra behöver.  skärpning!!! detta på hopp kommer att rapporteras till moderatorn    vi tolererar inga på hopp på våra medlemmar.."

Min fråga är ENKEL.
Har du en LÄNK till din "guldsida" du säger DU har HITTAT?

Jag tycker att i en någorlunda fungerande klubb ska man dela med sig av det man hittar dvs det som kan vara till gagn för dem övriga medlemmarna.
Vill man inte dela med sig så visst men ge då fan i o posta information om/till en sida som är totalt omöjlig att hitta någon som helst information på. Om man då inte kan tyska dvs.

Min internetpenis har jobbat med LEjetronic sedan 1991.....  ::)
« Senast ändrad: april 13, 2006, 03:21:11 av Dan.P »

hasse66

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 573
  • livet börjar vid 120
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: april 14, 2006, 17:43:56 »
sorry dan jag missuppfatta dej  jag ska leta upp sidan åt er så får ni del av den   fasen trodde jag länkat all info  nåja sorry det kommer snart igen.... måste varit trött den kvällen... vi fixar det....
360 turbo forever