jag var du loffe så skulle jag trimma utan turbo om du inte kräver högre effekt än så! Är ju tex 140 hästar orginal i en 240GLT från 1979-1980, extraktor och planad topp så har du utan problem över 150hk med en sån motor/dom delarna (2,3 liter, 405 eller 531-topp samt h-kam)
Annars kan du köpa en komplett turbomotor från 740 för billig penning och "stoppa i"