Författare Ämne: Nille rastar DE'n  (läst 6919 gånger)

Performance

• 300power orakel
  • Antal inlägg: 1941
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
Nille rastar DE'n
« skrivet: maj 19, 2006, 22:16:38 »
Värste sorten! Store polismotorn!  ;)

http://rapidshare.de/files/20877386/340DE.MSWMM.html

Kommentera gärna (läs: mobba honom för att hans misslyckade fastställningar!)  ;D
« Senast ändrad: maj 20, 2006, 14:42:00 av Performance »
Förare TEAM EGON RACING

Brainded

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 706
    • Visa profil
Re:Nille rastar DE'n
« Svar #1 skrivet: maj 20, 2006, 12:32:24 »
Själva filmdelen finns inte med i klippet :(

Ser bara texten i början och sen efter 6min eller något sådant, där emellan bara svart.

/Anders
Du behöver bara två verktyg WD-40 och Gaffatejp.
Om den inte rör sig och ska göra det, använd WD-40
Om den rör sig och inte ska göra det ,använd tejpen.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: maj 20, 2006, 14:40:35 »
Hade av nån anledning laddat upp Movie Maker filen istället för den färdiga.
Men nu ska det funka!  :)

http://rapidshare.de/files/20927035/340DE_0001.wmv.html
Förare TEAM EGON RACING

Brainded

• Mycket aktiv medlem
  • Antal inlägg: 706
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: maj 20, 2006, 15:02:59 »
Alexander kyckling, hehe  ;D

Men han ställde ju faktiskt upp den bra där mitt i, stackars bil  :'(

/Anders
Du behöver bara två verktyg WD-40 och Gaffatejp.
Om den inte rör sig och ska göra det, använd WD-40
Om den rör sig och inte ska göra det ,använd tejpen.

FREJ

• Betalande Medlem
  • Administrator
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 17021
  • Håll mus över länk nedan ;)
    • Visa profil
    • "Ny" bil :)
« Svar #4 skrivet: maj 20, 2006, 17:16:35 »
Ja det tog sig ju tillslut! Var det för liten spjällvinkel i början?  ;)

Riktigt nöjd nu med min 360GL som alltid ställer på däckvärmare sedan jag sett denna stackars 340 plågas gång på gång.. hehe
"Det är viktfördelningen på volvo 3-serien som är hemligheten bakom dess fina vägegenskaper"  8)
Christer Glenning i Trafikmagasinet 7/1 1983.

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #5 skrivet: maj 21, 2006, 23:07:10 »

Riktigt nöjd nu med min 360GL som alltid ställer på däckvärmare sedan jag sett denna stackars 340 plågas gång på gång.. hehe

Han hade snott en gammal gasvajer jag hade liggandes till en B200K så det var visst lite problem att få spjällen att öppna fullt, men efter lite fipplande så gick det att dra lös ostarna  :)
Riktigt stenhård bil, är sugen på att fara upp till Umeå på Blackracet nästa helg med den och stå och skryta över Team Egon Racings nya turbobygge i depån och sen åka en stöddig hög 17 sekunders repa med den  :P
Men frågan är ju om den håller så långt som till Umeå, på sistonde har den till och med varit mindre driftsäker än vad RS'en var ifjol!
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
  • Antal inlägg: 177
    • Visa profil
« Svar #6 skrivet: maj 22, 2006, 13:10:13 »

Han hade snott en gammal gasvajer jag hade liggandes till en B200K så det var visst lite problem att få spjällen att öppna fullt, men efter lite fipplande så gick det att dra lös ostarna  :)
Riktigt stenhård bil, är sugen på att fara upp till Umeå på Blackracet nästa helg med den och stå och skryta över Team Egon Racings nya turbobygge i depån och sen åka en stöddig hög 17 sekunders repa med den  :P
Men frågan är ju om den håller så långt som till Umeå, på sistonde har den till och med varit mindre driftsäker än vad RS'en var ifjol!

Snickesnack, den är väl så driftsäker som den kan bli, åtminstone på blöt asfalt? :P Eller syftar du på att den knäcker rotorer lite titt som tätt och inte alltid vill fungera?  ???
För lite effekt, för dålig väghållning..

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #7 skrivet: maj 22, 2006, 20:46:32 »

Snickesnack, den är väl så driftsäker som den kan bli, åtminstone på blöt asfalt? :P Eller syftar du på att den knäcker rotorer lite titt som tätt och inte alltid vill fungera?  ???

Räcker det om jag säger att den inte direkt hat gått felfritt? Det får man nog ta när den smiskats såpass hårt  ;D  Sånt hör till och höjer bara charmen!
Umeå på lördag?  ;)
Förare TEAM EGON RACING

Nille

• Medlem
  • Antal inlägg: 177
    • Visa profil
« Svar #8 skrivet: maj 24, 2006, 19:18:18 »

Räcker det om jag säger att den inte direkt hat gått felfritt? Det får man nog ta när den smiskats såpass hårt  ;D  Sånt hör till och höjer bara charmen!
Umeå på lördag?  ;)

Inget Umeå på lördag, den går inte så bra just nu.  ???
För lite effekt, för dålig väghållning..

Performance

• 300power orakel
  • 360 RS MK2
    • Visa profil
« Svar #9 skrivet: maj 25, 2006, 15:48:08 »
Inget Umeå på lördag, den går inte så bra just nu.  ???

Vad är det som har rasat den här gången?  :(
Förare TEAM EGON RACING