300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
bestilte du til GLT da?
Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet juni 13, 2006, 18:34:01 bestilte du til GLT da? Han menar att de var för korta där de sitter INUTI fjäderbenet, de skall ju trycka mot botten nere vid spindelleden..Vad jag vet så har GL & GLT samma fjäderben men olika längd på själva fjädrarna..
Så vilken modell av sierra fjädrarna ska man köpa.. finns ju combi, awd osv... å passar dom utan några modifikationer ?
Citat från: Snowball skrivet juni 25, 2006, 21:28:39 Så vilken modell av sierra fjädrarna ska man köpa.. finns ju combi, awd osv... å passar dom utan några modifikationer ? uten mods = NEI!Må kappe 1.5 runde, og da ligger de allerede løst.. Se tråden min for litt "tips" kanskje..
syns den ble høy som ett hus jeg.. med 1.5 varv kapad.. OG jeg kjører med 17"..Kapet 2.5 runde tilsammen, da ble det en grei høyde..
Citat från: Gulbrandsen_Racing skrivet juni 27, 2006, 17:57:21 syns den ble høy som ett hus jeg.. med 1.5 varv kapad.. OG jeg kjører med 17"..Kapet 2.5 runde tilsammen, da ble det en grei høyde..Ikke nå lenger, nå er den høy!!Tror jeg må gå for senkefjærer allikevel..
Köper ni stötdämpare bak på Volvo köp då till GLTn för det är gasdämpare.