säger nej för jag tycker inte man ska lägga ner arbete på sånt till en vinter bil släng då hellre i en turbo eller svetsa bakaxlen 
Men då jag ändå ska ner med ena fjäderbenet och jag har den fjädern lös så tänkte jag att det inte blir något extra jobb där.
Sen så tänkte jag svetsa bakdiffen och då måste jag ändå lossa bladfjädrarna (för att kunna göra det på plats) då kan ju två sänk block råka fasta där på vägen tillbaka = inte mycket extra jobb.
Så extra jobbet blir igentligen bara andra sidan fram.
Turbo kommer inte komma i denna bil, är för dålig i karossen för sådana sattsningar. Men en B230 är inte helt omöjligt.