Författare Ämne: en av klubbens pärlor är till salu  (läst 2882 gånger)

röda elefanten

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 37
    • Visa profil
en av klubbens pärlor är till salu
« skrivet: september 30, 2006, 22:54:28 »
Hej klubbkompisar och vänner!
Jag ska sälja min 360 som är en av Sveriges bästbevarade originalare. Jag köpte den i April 2005 av Emil (T08R) med endast 8200 mil på mätaren. Strax när jag kom hem från Stockholm fick den är en storservice på min trevliga byverkstan. Under hela min ägotid fick den vårdas på den (var 1000:e mil) med bla kamrembyte, stötdämpare runt om. Pga den aldrig kördes på vintervägar innan jag köpte den fick den en komplett rostskyddsbehandling (tuff kote dinol) dvs den är absolut rostfri! Nu till prislappen. Den ska går bort för 15000:- Dem medlemmarna som har sett bilen kan intyga att den är verkligen super duper fin!!!
Ha det bra.
Henry

PS. Kan skicka fler bilder och bilen finns in Växjötrakten (använda eniro för att få fram avstådet)DS
.

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
Re:en av klubbens pärlor är till salu
« Svar #1 skrivet: september 30, 2006, 23:07:44 »
såg dig i alvesta i torsdags 28:de låg framför dig i en svart v70

jaja ska också säga att denna bilen är lika fin som det skrivs om någon undrar

varför sälja om man får fråga?
Bra, bättre, bredast

röda elefanten

• Nykomling
  • *
  • Antal inlägg: 37
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: oktober 01, 2006, 06:13:59 »
Jag ska byta mot en nyare bil helt enkelt. Tyvärr är jag inte lika bra lottat som du när det gäller plats, Ola ;)!
Ha det bra
.

Bekkis

• Betalande Medlem
  • 300power orakel
  • Antal inlägg: 2584
  • Bakhjulsdrift
    • Visa profil
    • Garaget
« Svar #3 skrivet: oktober 09, 2006, 20:37:17 »
säg inte det flickvännens hus som du var ute vid har brunnit ner och garaget som jag hyrde blev uthyrt till någon annan men jag har hittat ett annat garage som jag ska ha med ett par kompisar och där får jag förhoppningsvis in cabben också så det blir något gjort på den.

men du kan väll ställa in den hoss någon bonde eller någon som hyr ut platser till tex husvagnar och sen ha den och finåka lite i sommar :D
Bra, bättre, bredast