ja det blir nog det!!
som ni vet så är bilen nu ca 1.90 bred och jag måste få veta vad jag kan göra för att få större framvagn med fjäder benen så dom kan ta större fälgar för så här är det nu
fram bygger det 12 cm vilket gör att back spacet måste ökas med minst 6 cm mot fjäder benet utåt sett
sen bak ja det e samma där så nu har det blivit så att fram vagnen blir uppdaterad med ngt som har 5 bult och gärna ventilerat i skiv väg FÖRSLAG?

??
kom igen jag måste få hjälp kom inte med spacers det gör ju att 10" fram fälg tar i hjulhuset vid rattutslag detta e redan kollar så spår vidden måste ökas omgående sen så håll i er 12" bak för att fylla i hjulhusen så det blir till att leta med back space på ca 6 cm där med vad har ngn annan gjort hur gjorde volvo på sina racers ngn som vet detta hör av er just nu mkt förkyld och febrig så det blir till att sitta vid datorn och jaga runt
sen en nyhet vingen börjar bli klar ska klar lacka den ngra ggr till sen kommer lite bilder så vänta med glädje tror ni uppskattar det förskylda glada hälsningar hasse gbg ps en bmw fick stryk av min lancia fan vad jag e nöjd 635csi pisk så det skrek om det det ni it still working man måste ju ha ngt skoj när man bygger racer eller???