Har ju totalt glömt att rapportera, nu är den inhandlad

Så här ser den ut

Kostade mig hela 250:- (Ska dock tillägas att jag inte har rivit bort några givare än, och jag inte ens vet om den fungerar) Har även tingat en instrument panel med eco o temp mätare.
Är det någon som har ett vettigt schema över den? Tyckte inte att volvos instruktioner var så väldigt givande.