Sorry pojkar men 740klubben är ju faktiskt den klubben som jag är ordföranden i!!!
Men jaja jag kan uppdatera här lite åxå!
Multilinken skaffade jag för att slippa bygga om ramen bakåt eftersom den stela axeln sitter precis intill rambenen men när jag väl börjat bygga å passa in multilinken upptäckte jag att den ger 1 cm mer fjädringsväg dvs 6 istället för 5 så skrotade jag den iden och bygger nya ramben å 4 link i stället!
Allt som jag byggde till linken finns på vinden å kan säljas tillsammans med linken för en 500ing om nån kommer å hämtar!!!
Nu ska vi se vad jag uppdaterade med senast...nu blir det masssor med bilder! å ganska lite komentarer! Kan svara på frågor istället!!!

Har fått tag i 2 friska skärmar tyvärr var dörrana skrynkliga på den bilen så det saknar jag ännu!

Jag har fått inspiration!!!!!

Såhär blev skärmkanterna bak... ska göra samma fram när det är dax för det!

Handlat lite fälgar till den åxå

Såhär blev det på bilen!
.JPG)
[/quote]
Jag var tvungen att flytta den lite!!!

Nu har bilen kommit upp på ett staiv så att jag kan bygga på allvar... den är i våg på alla håll å kanter!

Nu har jag börjat bygga på balkarna! 2mm plåt borde hålla!
Nu till senaste uppdaten!!!
Jaja nu har vi byggt fast buren!

Fästplattorna är på gång!

Lite actionbilder!!!

Såhär blev det när det blev klart.... Vi har lagt på lite färg för att det inte ska rosta med en gång!
Enligt burbyggaren jag beställde buren ifrån så ska undre pklattan vara svetsad i bilen å övre i buren å så ska det vara bultat med minst 4 st M( bult.... jag tog M10.
Sedan ska det vara brickor å låsmutter på allt!

En bättre bild på helheten

Nu har vi börjat bygga fästen för fyrlinken.
Detta fästet är det inre för nedre länkarmen. Det sitter svtsat i en tvärgående balk å har 3 st förstärkningstrekanter. Borde sitta!

Eller vad tror ni???

Ett sista tack till MrZ för all plåt!
I nästa vecka ska jag boxa balkarna å bygga fästen för stötdämparbenen!
Det går frammåt!
Alla komentarer å frågor är bra!!!
Hoppas ni förlåter att jag inte uppdaterat här på ett tag!