300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
Finns inget till 340-360 bara att bygga allt själv som vanligt.....
Citat från: peter schmidt skrivet mars 03, 2007, 18:21:04 Finns inget till 340-360 bara att bygga allt själv som vanligt.....De tror jag inte.. det finns säkert ett litet mindre företag som bygger till volvo 340 och 360!!! Frågan är bara vilka...
mm får la troligtviss bygga ett skälv.. men har tröttnat på att bygga avgassytem