Lyfter min trår för sista gången... Nu är jag på g med min stackars bortglömda 360... jag hittade inte på nått garage i vintras, så det blev inte nån 16ventilare och inte nått annat heller för den delen, men motor och allt är kvar så man kan få i det när garage finns. Men jag fick en fin saab 900i som jag fixade till och besiktade och åkte ett tag med, sen bytte jag den imot en 360 plus en b230A motor så nu har jag en brukis och ett projekt så jag kan åka med ena och bygga på andra vilket underlättar en hel del då man inte drar sig för att hugga in när man får lust när man inte måste ha bilen hela tiden... Nu har jag iaf plockat ner b230in jag fick med och tittat över den, sen kompsänkte jag toppen lite när jag endå var i farten dock portade jag den inte nånting nu dum som jag var, men jag har en k-jet 530topp som jag ska porta och kompsänka.... Nog om det, jag har plockat ihop motorn nu och hinkat ner den i bilen igen, har nästan satt ihop allt som det ska vara så snart är det uppstart, ska väll se över den med så jag kan besiktiga den och svina ett år med den med, men det tar jag då... nu vill jag bara ha igång den för nu är turbobegäret stort kan jag lova, har inte haft turbobil på för länge... Nu orkar jag inte skriva nått mer, å ni orkar troligtvis inte läsa nått mer om ni har tagit er hit heller för den delen, jag ska slänga upp lite bilder... Hoppas ni gillar det / Victor