300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
HejJag behöver ett koplings schema till min 360 GL -87.Var kan jag hitta ett sådant ?Eller är det någon har ine som har ett som han/hon kan kopiera och sända till mig.Ha en bra dag.E-post till mig
Täningslåset. För att koppla ett nytt larm.
Citat från: MrSniper skrivet augusti 05, 2007, 12:28:28 Täningslåset. För att koppla ett nytt larm.Det bästa du kan göra, är att mäta dig fram till vilka kablar du ska använda dig av. Många kopplingscheman stämmer dåligt på våra bilar har jag märkt.
Citat från: Aterfallet skrivet augusti 05, 2007, 13:36:50 Citat från: MrSniper skrivet augusti 05, 2007, 12:28:28 Täningslåset. För att koppla ett nytt larm.Det bästa du kan göra, är att mäta dig fram till vilka kablar du ska använda dig av. Många kopplingscheman stämmer dåligt på våra bilar har jag märkt.kan ha att göra med att det skiljer sig en hel del mellan årsmodellerna. i haynes har du en jäkla massa scheman beroende på årsmodell.