Tjena alla.
Tjena jag vill sätta öppet filter direkt på LMM, men det får inte plats för det slår i plåten fram. Kan man skruva lös muttrarna som den sitter i och flytta ner den så filtret sitter direkt på, eller får det helt enkelt sitta dör original luftburken sitter på det långa svarta röret?
B200f Motor och det är en 88a
Hej, kul att du trimmar lite! Blir gott ljud med öppet filter!
Jag körde först med filtret på originalröret. Riktig smidigt särskillt som jag besiktade med originalburken för att inte reta sbp mer än nödvändigt (larviga jag)
Här i denna tråden i samma ämne ser du bilder på den installationen jag hade då:
http://www.300power.com/forum/index.php?topic=327.0Nu kör jag utan LMM och har filtret direkt i anslutning till den grova böjda slangen som LMM tidigare satt mot.
Mer om det i min projekttråd om du undrar varför jag tagit bort LMM

Finns massor skrivet i detta ämnet orkar inte leta upp allt bara men titta under trimmning så hittar du nog en del info och lite bilder med på olika installationer.
Men det går ju som du säger att böja ner LMM lite så att du får bättre plats för filtret. Men sätt fast den då på det nya stället så det inte blir belastningar på fel ställen pga. att LMM sitter och hoppar upp och ner utan fästen.
Lycka till, insugsljud är livet