300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
ja som rubriken, vad får ja böta om jag har en obesiktigad bil?Har missat att besikta den.
Citat från: peyote skrivet november 08, 2007, 20:45:57 ja som rubriken, vad får ja böta om jag har en obesiktigad bil?Har missat att besikta den.Hur menar du? Du blir bara bötfäld om du råkar köra med bilen och råkar bli stoppad.Det är ingen "straffskatt" som med trafikförsäkringen vad jag vet..
Citat från: FREJ skrivet november 08, 2007, 21:47:02 Citat från: peyote skrivet november 08, 2007, 20:45:57 ja som rubriken, vad får ja böta om jag har en obesiktigad bil?Har missat att besikta den.Hur menar du? Du blir bara bötfäld om du råkar köra med bilen och råkar bli stoppad.Det är ingen "straffskatt" som med trafikförsäkringen vad jag vet..Jag menar att ja kör bilen och blir stoppad, kanske klarar mig med en utskällning men vad får man i böter?Har kollat på polisens hemsida o VV men inte fått nå svar.