300power dekalen finns nu att köpa på Dekaltrim.nu. Klicka på Klubbar och sen 300_power.(300power medlemmar har 15 % rabatt)
altså,, läste runt lite och hitta dethär här på forumet... http://www.300power.com/forum/index.php?topic=2784.msg32154#msg32154vad ska man ha för kam för att detta ska bli verklighet och vad kostar den och var kan man köpa?
okej,, har ju b200e motorn... vad innebär steg 1 och två? vad beöver man göra mer änn porta?
okej,, men vad får man för power om man portar rundar förbränningsutrymmet och sätter i en KG7? hur blir effektkurvan? bara så den inte ser ut som eifeltornet vid 8krpmom jag fattar det rätt så är det orginalventiler och allt vid steg 2 och bara port och urtag som är ändrat...
Är "extraktor" grenrör ett måste i ovanstående trimning. Extraktorrröret syns tydligt i bilen, vad säger bilprovningen om detta? Kanske mistänker de att bilen är, för mycket, trimmad?/Max
okej,, suveräna svar:) får ta och kolla runt efter lite kammar till sommaren=) och vem vet extraktor låter ju trevligt det med;) men man vill ju kunna besiktiga med det på... hade även varit trevligt att veta hur kurvan förändras först=)